Translate

środa, 15 maja 2013

Wielka Niespodzianka 1D

O MÓJ KOCHANY BOŻE ..... TO JUŻ JUTRO!!! AAAAA !!!! Kiedy to ogłoszą to się ze siusiam  ze szczęścia albo popłaczę .. Będę miała wtedy wf więc AAAAA !!! Dobra ale przejdźmy do rzeczy otóż pojawiło się parę faktów na temat tej niespodzianki ...

1# Wszystkie będziemy płakać.
2# Niall i Louis potwierdzili ŻE TO ZMIENI ŻYCIE ZESPOŁU < omg :'> ) 
3# jest to największa niespodzianka od powstania zespołu

A reszty dowiecie się tu http://www.twitlonger.com/show/n_1rka8ff

Jaram się normalnie jak pochodnia najpierw Room94 i ich trasa po Polsce ( szkoda że tylko w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Łodzi, do wszystkich tych miejscowości mam daleko. Do stolicy 3/4 godziny samochodem :'( Ale coś wykombinuje ) A teraz to ... Najlepszy tydzień ever :D

Teraz tylko czekać do 13 :>
Oby nie była to zła wiadomość, Błagam !!!




Oni niedługo doprowadzą do mojego zawału <3 

Co obstawiacie ??? Co może się wydarzyć ??? 

7 komentarzy:

  1. Hmmmm może zrobią wielką imprezę dla Directioners fajnie by było Hehe ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się wydaję że któryś z nich zostanie ojcem. Ale to tylko tak sobie myślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem jestem mega ciekawa!!!! ;)
    W głowie mam pełno dziwnych pomysłów np powiedzą że któryś z nich się zaręczył albo jakaś z ich dziewczyn jest w ciąży, adoptowali szczeniaczka albo co jest najmniej dziwne pokażą jakąś nową piosenkę....
    Ja najbardziej chciałabym żeby Larry okazał się prawdą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I CO JEST PO 13 I GDZIE TA NIESPODZIANKA?

    OdpowiedzUsuń
  5. i co to było ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć, zaczynam pisać opowiadanie o One Direction. Zapraszam serdecznie :) tu jest prolog: http://directioner-forever-love.blogspot.com/2013/05/bohaterowie-i-prolog.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3