Translate

czwartek, 9 maja 2013

Imaginy z gifami 42

HEJ! Ostatnio założyłam bloga o room 94 :> Mamy tu może jakiś Roomie's ??? Jeśli tak to zapraszam  http://chasingthesummerpolskiblogoroom94.blogspot.com/ :D 



1# Ktoś cię obraził.
Lou&Liam :






2# Harry czyta waszej córeczce bajki na dobranoc.




3# Podczas wywiadu.
Prowadzący : Niall kogo kochasz najbardziej ???
Niall :


* chwila namysłu *
Niall : To zn (t.i)





4# Idziesz z Zaynem na sesje. Chłopak chce ci zaimponować i próbuje zachowywać się jak profesjonalista.




5# Oglądasz z Liamem Toy story
Chudy :


Liam :


Ty : .......... Ok ....
Liam : No co ??? To było świetne ....







6# Wygłupiasz się z Lou :
Ty : Idioto puść .... Lou proszę puść mnie < śmiejesz się >
Lou: Nie !!!


Ty : Kochanie puść ...
Lou : Powiedz że mnie kochasz ....


Ty : Kocham cię ....
Lou : Nie słyszałem ....


Ty : Kocham cię !!!!
Lou :





7# Po przyjeździe Harrego z trasy spędzacie razem czas.
Harry :








8# Zaczynasz rozmowę z Niallem na skype.
Niall :


Ty : ( t.i ) tutaj.
Niall : Jak tam kochanie ???


Ty : Nawet ok ....
Niall : Wiesz jak tęsknie za tobą ???


Ty : No nie wiem .... Jak ???
Niall : Tak strasznie mocno ....


Ty : Ja za tobą też ....




9# Zayn : (t.i)  !!!!!!!!


Ty : Stało się coś ???
Zayn : Umieram ....


Ty : Czemu ????
Zayn : Nie pocałowałaś mnie od 2 godzin.


Ty : Wariat ...
Zayn : To dostanę togo całusa czy nie ???


Ty : Proszę < całujesz go >
Zayn :





10# Rozmawiasz z Liamem przez telefon.
Ty : Mam ochotę cię teraz pocałować ...
Liam : Naprawdę ???
Ty : Yhym ....  szkoda że jesteś za granicą ....
Liam :  Szkoda ...
Ty : A właśnie kiedy .... < słyszysz dzwonek do drzwi > Poczekasz chwilę ???  ... < otwierasz drzwi, a za nimi stoi Liam >
Liam : Ta ... właśnie .... Nadal masz ochotę mnie pocałować ???


Ty : Jezu Liam < przytulasz go i całujesz > Ale jak ty ... przecież trasa ....
Liam : Gdy usłyszałem że mamy 5 dni wolnego, od razu kupiłem bilet na najszybszy lot do Brytanii i jestem ...





11# Lou zaprasza cię na koncert. Siedzisz w pierwszym rzędzie.
Lou :


11 komentarzy:

  1. BOŻEEE!! twoje imaginy są wspaniałe!
    matko kocham Cię <33
    czekam na więcej! :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne. :3 A ten blog o ROOM 94 to istne cudo! Napewno będę na niego zaglądać. Dziękuję ci za wszystko! <3 *Horan Hug*

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahahha świetne :D-Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, boskie! uwielbiam Twoje imagify <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zawsze najlepsze, najgenialniejsze, najbardziej zajebiste ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę są zajebiste i to jeszcze jak ja nie wiem jak ty to robisz ale wiem napewno, że jesteś zajebistą przyjaciółką... KOCHAM CIE... Proszę więcej:)

    Twoja najwierniejsza fanka :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3