Translate

sobota, 7 września 2013

Imaginy z gifami 84

Siemka! Nareszcie mogę wejść na bloga :) Pierwszy tydzień w gimbazie zleciał mi o dziwo szybko a jak u was? 

Dedykacje dziś dla : 


1# Ty : Kto z was zje najwięcej suchi idzie ze mną do kina.  Start!
Zayn : 

2# Ty : Kochanie przepraszam ... ale ... no cofałam na parkingu i nie zauważyłam tego cholernego krawężnika ..... Przepraszam .... 
Zayn : 


3# Ty : Louis! Gdzie są marchewki? 
Lou: 
Ty : Gdzie?! 
Lou : 


4# Ty : Moja mama wpada do nas na 2 tygodnie ... 
Lou : 
Ty : Żartuję debilu! 
Lou : 


5# Ty : Czemu ty w ogóle po sobie nie sprzątasz?
Lou : < naśladuję cię > 


6# Lou : Przytul mnie  .... 
Ty : Nie! 
Lou : Psytul .... 
Ty : Y-ym 
Lou : No psytul 


7# Ty : Niall postawiłam w salonie wazon, ze świeżymi kwiatami nie wiedziałeś ich?
Niall : 


8# Wchodzisz do pokoju Zayna. 
Zayn : 
Ty : < Uchylasz nieco drzwi > Wyglądasz słodko ... 
Zayn : 


9# Lou : Chłopacy! ( t.i ) jest w .... 


10# Lou: Wszystko zaczęło się przez Liama .....
20 min później: 
Lou :  I tak właśnie poznaliśmy się z (t.i) .... 

15 komentarzy:

  1. Czaderskie!
    Dziewczyno kocham cię!!!
    Dostanę znów z Harry'm?!
    Plis! :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha dobre 10 naj xd ~ crazy mofos xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje imaginy z gifami!!Są wspaniałe!
    Mogłabym poprosić z Louisem?~Juls

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW! Dedyk dla mnie? Jejuniu ale się cieszę!! Dziękuję Ci bardzo! Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na Ziemi! A imagify super jak zwykle<3
    Pozdrawiam i jeszcze raz bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog!! *.* Gdybym mogła poprosić o imagif z Harry'm ... Czytam go codziennie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Imaginy z gifami świetne :D A co do szkoły to u mnie też ok tylko ja już w lieceum :D haha Mogę prosić o imaginy z Harrym? ;*** Aaaasia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietneeeee syla

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocham to! Ryczałam ze śmiechu przy wszystkich z Louisem :P Kochane to wszystko, nie mogę ze śmiechu :D Robisz wspaniałe imaginy, nie mogę wyjść z podziwu :) Od roku cię podziwiam, że ci się chce i masz takie pomysły ;** Mogę złożyć dożywotnie zamówienie na Louisa? W sensie, że zaklepuję sb pod każdym opkiem prośbę o takie imaginy ;3
    Jesteś wspaniała <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twoje imaginy z gifami!! Zawsze są świetne <3
    Czy mogłabym proszę imagin z Niallem?
    Bardzo dziękuje jestes świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moge z Harrym I Niallem ? prosze jestes super! ♥ najlepsze na swiecie imaginy z gifami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za dedykację <3
    Imaginy boskie :D
    Czekam na nn :*
    Zapraszam na nowy rozdział http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kooooooooocham twoje imaginy :* mogę prosić z Zaynem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej mam na imię Martyna. Chyba każda polska Directioners chciałaby, żeby jej idol się o niej dowiedział. Mam pewien plan, tylko nie dam rady zrealizować go sama. Potrzebuję kogoś kto ma konto na You Tube, kogoś kto potrafi montować filmiki, kogoś kto ma Twittera i obserwuje któregoś z chłopaków z One Direction. Jeśli umiesz lub masz jedną z tych rzeczy napisz do mnie na Facebooku ( tu jest link: https://www.facebook.com/profile.php?id=100005293146627), a jeśli nie rozsyłaj tę wiadomość do innych Directioners. Mam nadzieję że uda nam się to zrealizować. O kontakt proszę również osobę prowadzącą tego bloga. No to do dzieła!! :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3