Translate

czwartek, 2 maja 2013

Informacje o 1D

Siemsiak skarby :>


Niall ostatnio dodał następujące zdjęcia na IG


To jest dzisiejsze .... Niall zn nadwyrężył kolano ( prawe) 








Harry wstawił te :











Na ig One direction natomiast pojawiły się te fotki :
Ooł Styles z nożem trza uciekać :\







Nowe zdjęcia ze ślubu Grega :










Harry , Niall and Zayn ostatnio w Holandii 1.05.13r.


























heheheheh Boże co tym masz na bluzce ?? 













Tan nowy frys *,* me gusta 


















Belgia - 1.05.13r. Koncert
























Nie mogę ta fryzura strasznie mi się podoba :3
Zdjęcie



Danielle ostatnio









Dan brała ostatnio udział w jakimś pokazie mody
tu mozecie  zobaczyć jak tańczy i chodzi w pokazie < klik >  :>
Co do tańca wow ... czemu ja tak nie umiem :<

A to są zdjęcia


















A na koniec ... Zgadniecie czyje ręce ???

5 komentarzy:

  1. Nowa fryzura Zayn'a jest boskaaaa! <3 To chyba ręce Dan i Liam'a ale nie jestem pewna :)- Werka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bravo zgadłaś :> Nagrodą jest dedyk ( imaginy z gifami ) w niedzielę się pojawi :D

      Usuń
    2. Dzięki wielkie :** :D -Werka;)

      Usuń
  2. to zdjęcie tych rak to jak zareczyny normalnie..
    ej mam pytanie do ciebie. chodzi o to czy masz gg albo gmila bo chce z tobą pogadać o czymś ale nie tak na ofic. : ) siemsoon .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z gg nie korzystam ... I'm sorry ... natomiast masz tu mój Gmail - agnieszkatalarek33@gmail.com

      A to e-mail - KanapkaDlaHorana@wp.pl

      Czekam na wiadomość :>

      Usuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3