Translate

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Imaginy z gifami 37

Siemsiak! Nudzi mi się. W sobotę miał być zlot Directionerek w Olsztynie .... Strasznie żałuje że nie mogłam na nim być, niestety wypadło mi coś ważniejszego.  Wczoraj śmiałam się z mojej siostrzenicy, gdyż położyła się obok mnie tak ok 9 rano, akurat wtedy oglądałam filmiki 1D Funny moments i takie tam. Międzyczasie jeszcze wzięłam mój zeszyt z imaginami. No i przegląda go przegląda i nagle wyrwała mi telefon, i położyła sobie na kolanach i do mnie z teksem daj będę czytać dla Harrego. Ona ma dopiero 2 LATKA i tam parę miesięcy -,o.



1# Ty : Kochanie możemy iść na spacer ???
Zayn : Nie chce mi się .....
Ty : Z drugiej strony możemy posiedzieć w domu, obejrzeć coś ....
Zayn : A widzisz





2# Harry : Mam ochotę na .....
Ty : Frytki ????
Harry : Nie ....


Ty : Kurczaka ???
Harry : Nie, nie na to


Ty : Hym niech ja pomyśle ..... Kukurydzę ???
Harry : Hehe nie skarbie na to też nie ....


Ty : Poddaje się ...
Harry : Mam ochotę na ciebie .....





3# Podczas urodzin Niall mówisz do niego żeby pomyślał życzenie zdmuchując świeczki.
Ty : I co już ???
Niall : Yhym < zdmuchuje świeczki >
Ty : Mam nadzieję że się spełni ....
Niall : Już się spełnił .... prosiłem o to byś była zawsze ....  nawet jak będę niedołężnym staruszkiem nie mogącym się podnieść z łóżka ...



Ty : Miejmy nadzieję że nie będzie aż tak źle
Niall : Pamiętaj kocham cię ... Jesteś dla mnie wszystkim ....


Ty : Ja ciebie też .....
Niall : Nie płacz < wyciera twoje łzy >


Ty : To co powiedziałeś było słodkie ....
Niall : To była prawda kochanie .....




4# Liam :


Ty : Misiu ???
Liam : Co jest ???


Ty : Liam ja .... ja .....
Liam : Co ???


Ty : Usiądź ....
Liam : ...... Stało się coś ??? ....


Ty : Liam .... Ja ..... My ... To nie ma sensu ...
Liam : Czemu ???


Ty : Nie chce psuć ci kariery .... i życia ...
Liam : Głuptasie co to za pomysł ???


Ty : Jetem w ciąży ....
Liam : ............
Ty :  .... Po prostu zapomnijmy że kiedykolwiek się znaliśmy.
Liam : ... Nie pozwolę ci odejść


* po chwili *






5# Ty : Jezu Lou znowu nie posprzątałeś w kuchni ....
Lou : < w myślach >  Boże zaczyna się






6# Ty : O ku*wa .....
Zayn : A ti ti ...






7# Niall : A teraz tam ...
Harry :


Po czasie zaczyna śpiewać
Harry :
Bo ta miłość staje się coraz silniejsza
Więc nie chcę czekać ani chwili dłużej
Pragnę jedynie powiedzieć światu o tym że jesteś moją, dziewczyną


* nagle wchodzisz do pokoju *
Ty : Dla kogo to ???
Harry : Emm ......... Dla .... no ten ..... Dla ..... Nie ważne ...


Ty : No powiedz ....
Harry : Dla ciebie kochanie .....






8# Dziecko : Tato co myślisz o mamie ???
Niall : Co myślę o mamie ???


Dziecko : Yhym ....
Niall ;







9# Lou : A możesz przestać się tak drzeć ???


Ty : To było do mnie ???
Lou :


Ty : ........... Brałeś coś ???
Lou : Bo prawo pitagorasa polega na tym by .....


Ty : ............
Lou :


Ty : Lou to się robi coraz dziwniejsze ......
Lou :


Ty : Chłopacy !!!!! Chodźcie tu !!!
Ch : Co sie dzieje ??? .....
Ty : On mnie przeraża .....
Lou : Podczas gdy ramiona trójkąta mają sume większą od trzeciego boku ........


Wszyscy : ..........................................




10# Harry : Jestem zabawny nie ???


Ty : Najzabawniejszy ....
Harry : I najseksowniejszy ???


Ty : Najseksowniejszy .....
Harry : Moje loki cię kręcą ???


Ty : Powiedzmy .....
Harry : ........


16 komentarzy:

  1. Super hipciu ;* KOcham twoje imaginy ;) Baaardzo i z niecierpliwością czekam na kolejne ;) Jutro już po szkole zacznie się MAJÓWECZKA ♥♥♥ Kocham dni wolne od szkoły ;) Kocham cię bardzo i pozdrawiam Olaa♥
    PS wspaniałe .. LOU *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heuheu ja rozpoczęłam ją już dzisiaj bo jutro nie idę do szkoły ^^

      Usuń
  2. Oż Ty w mordę. Mieszkasz w OLSZTYNIE ?! Warmińsko-mazurskie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy mieszkam koło Olsztyna godzina drogi autobusem, samochodem jakieś 40 minut ..... Kojarzysz takie miasteczko Orneta ???

      Usuń
    2. Przykro mi ale nie kojarzę :) Ja mieszkam jakoś 20 minut od Olsztyna. Na takim zadupiu, Tumiany.. Ale na szczęście mamy się przeprowadzać do Iławy, ok. dwie godzinki od Oln :) Cieszę się ,że tak nawet nie daleko mieszka moja siostra :')

      Usuń
    3. Jedyne pocieszenie :D Iława kojarzę gdzie jest ....... Ja mieszkam można tak powiedzieć na północ od Olsztyna w kierunku dobrego Miasta. Możesz spr na google :>

      Usuń
  3. 2 perfekcyjne ;*
    6 i 9 - rozwalają :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Exxtra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja też mieszkam koło Olsztyna w takiej małej miejscowości Dywity

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. 2,7,10 :** Kocham twoje imaginy!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hahahahahahahahaha, a ti ti , najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  9. 9 mnie rozwalił ;) pozdrowienia z podłogi xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. mmmmmmmmmmm swietne :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3