Translate

poniedziałek, 25 lutego 2013

Imaginy z gifami 18

Hej kociaki !!! Co tam ??? Ja zdycham .... ale to norma ....... Słuchajcie chciała bym założyć bloga NIE O 1D taki z opowiadaniami ...... tu macie próbkę



  Powoli zamykam się w sobie ... zaczyna mi się to wymykać spad kontroli. Kiedyś radosna otwarta na nowe przygody dziewczyna, dziś pogrążona w rozpaczy i bóli nastolatka. Odciełam się od świata bodajże miesiąc temu. Powód - ...... rodzina ?? ... nie z nimi ok .... Przyjaciele ???? też nie. Co było powodem ??? Co musiało się przydarzyć że stało się ze mną to co się stało ??? ......Oliver - te jedno słowo siedziało mi w głowie, słowo które wywoływało tyle negatywnych, bolesnych ale zarazem i też tych przyjemnych wspomnień. Niestety blondyn w którym byłam zakochana po uszy przedawkował. Nawet nie wiedziałam że to robił był tak perfekcyjny, że ja jego dziewczyna przebywająca z nim prawie 24 godziny na dobę nie zauważyłam. Zawiódł mnie perfidnie zawiódł ... zostawił ... odszedł ... porzucił na zawsze. 
      Nie jadłam już od tygodnia mimo to czuje się dobrze .... można powiedzieć że .... oczyszczam się z toksyn ??? 




Co o tym myślicie ??? Czytalibyście ??? Jeśli tak to napiszcie w komentarzach 


Dobra a teraz imaginy :D


1# Idziesz z Lou przez park :
Ty : Boże i w ogóle ona wtedy zaczęła mi pieprzeć o jakiś słupkach, ułamkach, procentach ...... Louis ?!
Lou :


















Ty : Słuchasz ty mnie ?!
Lou : Yhym



















Ty : W takim razie o czym mówiłam ???
Lou :

















Ty : Aha -,-





2# Ty : Niall co robimy na obiad ???
Niall :













Ty : Boże z kim ja żyje -,-'




3# Ty : Liam mała płacze możesz ją wziąć, bo ja robię jedzenie
Liam : Ok misiu
Po 5 minutach :
Ty : Kochanie kolacja
Po chwili Liam wychodzi z pokoju :
Liam : Widzisz a to jest właśnie śnieżka ... ładna nie ???














4# Bierzesz z Zaynem ślub.
Podczas przysięgi
Ty : "Świadoma praw i obowiązków wynikających z założenia rodziny Uroczyście oświadczam, że wstępuje w związek małżeński z Zaynem Malikem i przyrzekam, że uczynię wszystko aby nasze małżeństwo, było zgodne, szczęśliwe i trwałe."
Zayn :
























5# Ty : Kochanie Nie płacz .... błagam cię ... Wiedziałeś że tak będzie przecież to trasa nie możesz mnie zabrać ....
Harry : Mogłem ..... Ale menadżer ....











Ty : Właśnie menadżer Harry ... on na to nie pozwoli
Harry : Będę strasznie tęsknił ..... nie wiem jak ja to przeżyje .....










Ty : Ja też ptysiu .... będziemy do siebie dzwonić, pisać .... mamy jeszcze skype
Harry : Ale to i tak nie to samo ..... nie będę mógł cię całować, przytulać
Ty : Harry błagam cie nie płacz już, będzie ok
Harry : < Podchodzi do ciebie nadal płacząc i zaczyna cię całować >


















6# Ktoś : Czy ty naprawdę myślisz że kiedyś wyjdziesz za kogoś z 1D
Ty :











7# Ty : Niall ja już wychodzę !!!
Niall : Czekaj a całus na pożegnanie ??



















8# Siedzisz z Liamem w kuchni.
Ty : To plastik wywal
Liam : Chce być oszczędny










Ty : No dobra ..... Wiesz co wyglądasz sexy w tym fartuszku *,*
Liam :
















9# Niall : uuuuu  rodzynki w czekoladzie
Ty : Niall to nie są rodzynki ......
Niall :
















Ty : ..... w czekoladzie



10# Ktoś : Jak tam między tobą a (t.i) ???
Harty : Naprawdę dobrze ..... dzięki



















11# Ty : Zayn zjadłeś moją ostatnią kanapkę .....
Zayn :































Ty : Zabije cię
Zayn :













12#  Ktoś : ( T.i ) ostatnio napisała mi że mnie naprawdę bardzo kocha i że jestem cudowny
Liam :






















13# Ty : Styles !!!!
Harry : Ktoś mnie wołał ???

















Ty: Harry  !!!!
Harry : Jezu (t.i)  >,<


























14# Ty: Głowa mnie boli
Lou : Zamknąć mordy moje słoneczko cierpi









Ty : Zamknij się Tomlinson !!!
Lou :

















Który wam się najbardziej podoba ???? Proszę was napiszcie w komentarzach co sądzicie o tamtym tekście na górze ..... bo naprawdę nie wiem czy to  ma sens :D Z góry bardzo dziękuje :* 

21 komentarzy:

  1. Ostatnie rozwala haha :D uwielbiam twoje imaginy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! ostatni najlepszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wszystkie *.*
    A co do opowiadania to pisz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gify <3
    a opowiadanie piiisz! ten kawałek jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No kocham po prostu kocham *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam je <3 to jest moj blog http://imaigny1dlove4ever.blogspot.com/ mogłabyś go polecać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałas nominowana do Libster Awards , więcej info na stronie : http://onedirectionheisperfectboys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super gify, jak zawsze <3 2, 4, 6, 7, 10, 13, 14 rozwalają !! :) Kocham... ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszy to 5 i 14 hihi

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni jest zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahahha uwielbiam cię dziewczyno ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. 6 najlepszy!!! Uwielbiam twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. co do odp. to pisz , wszystkie fajne ale ostatni z lou najlepszy <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni superr !! Tak jak ty :p

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3