Translate

środa, 29 maja 2013

Imaginy z gifami 52

Siemsiak! Nareszcie wolne ... Przepraszam że notkę dodaję tak późno ale pisałam imagin z Zaynem i Prolog z Harrym ... Niedługo się pojawią.  Dziś dowidziałam się co mam z gegry .. 3 ;_; God Why ???

Imaginy z Harrym dla autorki tego komentarza ...




1# Harry gotuje obiad.
Ty : Weź jeszcze dodaj curry będzie lepszy smak
Harry :

Ty : ... O i chili dla ostrości.
Harry : Wyjdź z mojej kuchni!



2# Wywiad:
Ktoś : To prawda że ( t.i )  jest modelką ???
Harry : Nie, nie jest !!!
Ktoś : Czemu ???
Harry : Bo jest moją dziewczyną ...

Ktoś : .........
Harry : .......



3# Liam : ( T.i ) nas ogląda!
Harry :



4# Wygłupiasz się z Harrym.
Ty : Chyba popuściłam ...
Harry :



5# Ktoś : (T.i ) !!!!
Harry :




Zostałam poproszona przez wiele osób o imagify z Niallem .... więc gifki są dla tych komentarzy :






Nie mam aż takiej czach żeby wymyślić aż tyle gifów o Niallu ... Aktualny brak weny ;__; Więc są zbiorowe ... Hehe ale jest ich nieco więcej niż pięć. 


1# Składasz z Niallem ubrania. 
Ty : Weź swoje skarpetki i bieliznę  
* Po chwili * 
Niall : 


2# Ty : Niall poza! 
Niall : 


3# Ty : Niall jedziemy do Nando's ??? 
Niall : 


4# Ty : 
Niall : 


5# Ty : Mam do ciebie sprawę ....
Niall :


Ty : Chodzi o to że już od jakiegoś czasu nie miałam ...
Niall :

Ty : Miesiączki ..... Podejrzewam że ....
Niall :

Ty : Podejrzewam że ......
Niall :

Ty : Że za 9 miesięcy będziemy rodzicami ...
Niall :


* 2 godziny później u chłopaków *
Niall : (T.i ) jest w ciąży !!! Będę ojcem !!!



6# Pokazujesz Niallowi jak chcesz urządzić waszą sypialnie w nowym mieszkaniu.
Ty : I tu będzie stało takie dużo łóżko ...
Niall : < Dziwne myśli >



7# Ty : Niall Rodzice będą za 10 minut !!!!
Niall :



8# Zayn : Zatańcz dla mnie tak jak tańczysz dla ( t.i ) każdego wieczoru ...
Niall :



Reasumując wszystkie dedyki dla osób które mnie o nie poprosiły, pojawią się jeszcze w tym tygodniu . Teraz nie przyjmuję już żadnych zgłoszeń ... Ale za jakiś czas  na pewno zn to powtórzymy.

Mam 4 pytania do was :D
1. Który z gifów najbardziej wam się podoba ????
2. Czekacie na imagin z Zaynem i Prolog z Harrym ???
3. Chce ktoś ze mną popisać na gg - 47588520 ???? 
4. Czytacie mojego Bloga o Room94 ??? 


Takie tam pytanka ... hehe :D 

6 komentarzy:

  1. 1. Hmmm ... Nie mam pojęcia ... Wszystkie są zajebiste!!
    2. Taaak :D
    3. Tak ja chcem :D
    4. Jeszcze nie , ale muszę go obczaić (chyba źle napisane , więc sorka ) :D
    Dzięki , że też mnie dałaś jako dedyk :)
    Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że dawno mnie tu nie było. Musiałam coś przemyśleć. Nie martw się nadrobiłam prawie wszystkie notki. Wróciłam i postaram się komentować na bieżąco.
    A teraz odpowiem ci na twoje pytania:
    1) Najlepszym gifem jest 3 z 5 imagifa, ponieważ jest on z czasów x factora.
    2) Nie wiem jak zareagujesz ale ja nie czekam, ponieważ ich nie czytam. Z resztą tak jak imaginów na innych blogach i opowiadań.
    3)
    4)Tak. Czytam i bardzo go lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko na TAKKKK oprócz 3 :) (nie pamietam hasla) ; 3 -Adrianna

    OdpowiedzUsuń
  4. Z góry przepraszam za spam, ale poszukuję czytelników mojego opowiadania. Zajrzyj proszę, jeśli nie masz ochoty po prostu zignoruj tę wiadomość.
    Pozdrawiam serdecznie.

    http://it-all-make-sense-to-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.Wszystkie :)
    2.Taaak. Z Harrym czekam już bardzo długo :P Dodasz?
    3.Nie mam gg :(
    4.Nie jestem roomies < nie wiem czy dobrze napisałam>

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3