Translate

poniedziałek, 20 maja 2013

Imaginy z gifami 47

Hej hej HEJ!!! Nie uwierzycie jakie ja dzisiaj miałam przeboje w drodze do szkoły. Autobus nam się spruł xD tuż przy miejscu gdzie mieszkam :> Ale szczęście. Powiedzieli nam że naprawa potrwa z 3 godziny bo jakiś olej się wylał i silnik się zatarł ... Coś takiego ale mniejsza. Zebraliśmy grupkę osób i razem piechotką 2 kilosy szliśmy do domu :> Więc ta dam jestem ... Zwarta, gotowa, i przepełniona dobrym humorem.

Imagify dla autorki tego komentarza.






1# Rodzice przychodzą do ciebie i Harrego na obiad.
Harry : Kochanie nie zabrałaś jeszcze tego ...

Twoi rodzice : ... o,0




2# Ty : Upiekłam ciasteczka ...
Harry :

Ty : Z rodzynkami ...
Harry :



3# Lou : Mam numer tej ... tej .. Kurcze zapomniałam ..
Liam : ( t.i ) ???
Lou : A no właśnie ( t.i ).
Harry :

Lou : Co się stało ???
Harry : Dasz mi go ??
Lou : Nie!
Harry :

Lou : Ok dam ...
Harry :



4# Oglądasz z Harrym nagranie z wywiadu.
* Moment w video *

Ty : ....... Jak to wytłumaczysz ???
Harry : No patrzyłem na nią ... tak od góry do dołu ......

Ty : < patrzysz na niego spod byka >
Harry : No co miała bardzo ładną kurtkę ...
Ty : ..... Ok .....
Harry : ...... Ok ......

* 2 minuty ciszy *
Harry : Poddaję się ... Nie lubię jak się do mnie nie odzywasz ....
Ty : Więc słucham ...
Harry : Miała plamę na tyłku ...



5# Ty : Mam czkawkę ...
Harry&Zayn :



6# Harry budzi się rano i zamiast zastać ciebie zastaję swojego pluszowego miśka.



7# Prowadzący : Słyszałem plotki że ostatnio na mieście pokazywałeś się ze śliczną dziewczyną.
Harry : Yhym ...
Prowadzący : To twoja dziewczyna ???
Harry : Yhym ...

Prowadzący : Możemy ją poznać ??
Harry : Yhym ...

Prowadzący : W takim razie któż to taki ??
Harry : O ta pani ...



8# Wasza córeczka : Mogę iść na Halloween ???
Harry :

Córka : No Halloween ... wiesz duchy, przebrania, zbieranie cukierków ..
Harry : Nie jesteś czasem na to za młoda ???

Córka : Tato mam 7 lat ...
Harry : Ta jasne a ja 30 ...

Córka : Ty właśnie masz tyle lat ...
Harry : .....



9# Harry : Nie chce wam niczego sugerować ale skończył się papier w kiblu .. a muszę za potrzebą ...



10# Harry robi grupowe zdjęcie dla chłopaków i dziewczyn.
Harry : Czekajcie ... Czekajcie ... O tak o wiele lepiej ...



10 komentarzy:

  1. to jeśli każdy to ja też poproszę ale z Niallem :D tak bez powodu, żebym się mogła pośmiać :D jesli to nie problem oczywiście :D Domka ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :D ja też bym poprosiła, z Louis'em jeśli nie masz z tym problemu xd- Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. To w czkawką to dobre..
    Harry ma zryty beret az głowa boli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to prawda ... Od ponad roku i iluś tam miesięcy próbuję go rozgryźć .. Niestety nadal mi się nie udało .. Co za skomplikowany przypadek z niego

      Usuń
  4. Świetne imaginy ;)) Podziwiam cię , że umiesz stworzyć takie dzieła ;)) ;* Pozdrów mózg ;D KOcham Cię , mój Bogu ;)) A i takie pytanko podasz swojego aska .? ♥
    Olaa ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Hahahaha Harry jest niezrozumiały dla wielu hahah to jak kawał bez zakończenia xddd

    OdpowiedzUsuń
  6. Piszkaj więcej z hazzą ,bo są zajebist_ :D <333333333

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnee . *.* Dziekuję . ;33
    Poprawiłaś mi humor o WIELE chociaż .. humor dał się naprawić to związek nie . Szkoda że to koniec . Ale DZIEKI . ;33

    OdpowiedzUsuń
  8. Harry - fotograf z powołania, hahhahahaha. Ostatnie było dobre xd
    Harry ma "talent" do robienia zdjęć ;D Kocham go <3 - Martha Styles.

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3