Translate

środa, 15 maja 2013

Imaginy z gifami 44

Siemsiak! Miałam dziś tylko 2 lekcje < dzień otwarty > ... sorry jedną bo na wf siedzieliśmy i gadaliśmy od rzeczy, ale szczegół. Pierwszą miałam godzinę wychowawczą ... Więc nawet nie wiem po co ja szłam do tej szkoły. Cóż do 12 trzymali nas w salce od wf i było karaoke :> Był fajny ubaw .. ale piosenki mnie po prostu dobijały.



1# Ty : Niall!
Niall : Siiiiii


Ty : Co zn ???
Niall : Moja kanapka zniknęła z talerza ...


Ty : Sama nie mogła ..... Może chłopcy zjedli ...
Niall : Nie sądzę  ....
* Do pokoju wchodzi Liam *
Liam : ( T.i ) możesz mi zrobić jeszcze raz tą kanapkę ???
Ty : A nie mówiłam ....




2# Podpisywanie płyt :
Kłócisz się z inną fanką przy Liamie o to która go pierwsza przytuli.
Liam :




3# Rozmawiasz z Harrym przez skype.
 Ty : Pocałujesz mnie na dobranoc ???
Harry :





4# Idziesz z Zaynem do Klubu. Po paru drinkach:
Zayn : No chodź zatańczyć ...
Ty: Nie nie chce mi się .....
Zayn : No proszę ...


Ty : Kochanie nie mam siły ....
Zayn :





5# Przychodzisz do chłopaków w odwiedziny.
Lou : Źle się czuję ....
Ty : < żadnej reakcji >
Lou :


Ty : Kochanie wszystko ok ???
Lou : Yhym ....


Ty : Nie wierzę ci ...
Lou : Ok źle się czuję ...


Ty : Idź do siebie ... połóż się, będzie lepiej ...
Lou : Ale tak sam ???


Ty : No a z kim ???
Lou : .... Tobą ???






6# Ty : Misiek mam prośbę ...
Niall : Jaką ???


Ty : Wywieś pranie ....
Niall : Ok ...



* Po 20 minutach *
Niall : Skończyłem !!!




7# Chłopcy nagrywają reklamę kawy.
Kulisy:
Liam : Pyszna ta kawa ...
Lou : Daj spróbować ...



Liam : (t.i) on mi zabrał kubek ...


Ty : .Kochanie spokojnie ....
Lou : Mmmmm rzeczywiście pyszna ...


Niall : Co wy pieprzycie tu nic nie ma





8# Harry :


Ty : Jezu! Chcesz żebym miała zawał ???
Harry : Oj przepraszam ....


Ty : Debil!
Harry : Słucham ?! Co powiedziałaś ?!


Ty : Jesteś debilem ...
Harry : Zapłacisz mi za to < zaczyna cię gilgotać >





9# Rano
Zayn :


Ty : Zayn to łaskocze ...
Zayn : Nic na to nie poradzę ... Kocham cię budzić w ten sposób ....






10# Liam : Żenię się ....
Chłopcy : Żartujesz ???
Liam : Nie ....
Chłopacy : Nareszcie !!!!




Ok a teraz parę zdjęć :D


Więc zastanawiałam się po co Harry kupił kiedyś patelnie. Znalazłam odpowiedz ...



Spędziłam ostatnio trochę czasu na google ale mam znalazłam hehehe Louis i .... ten no gazetki



Mistrz drugiego planu xD




Lekko zaspany Zayn ...




Ok wsio ... Miłego czwartku życzę :D

P.S : Już niedługo 100 000 wejść AAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! DZIĘKUJĘ :****

2 komentarze:

  1. Zajebiste ;3 Kocham te Gify cb oczywiście też Hehe :* <3

    Wikunia Horan

    OdpowiedzUsuń
  2. Super;)
    czekam na więcej :3

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3