Translate

poniedziałek, 13 maja 2013

Nie byłem aż tak pijany ... 2

Ok z Góry PRZEPRASZAM za ostatnią notkę ... Dziewczynom się nudziło i wyszło z tego co wyszło. Postanowiłam to wstawić na bloga ... Powiedzmy ...  kurczę nie chce zeby zabrzmiało to jakoś ... dziwnie. Więc to był tak jak by test ... zdaliście pozytywnie :D Wiem wiem możecie teraz strzelić na mnie focha, nie wchodzić na bloga zrozumiem możecie nawet mnie znienawidzić proszę nie będę się wam dziwić. Ale chciałam coś sprawdzić ..... Przy okazji Rina chciała wam coś uświadomić ...


Ok na rozluźnienie atmosfery między nami :D Nie byłem aż tak pijany .... Mojego dzieła :)





1# Lou : Nie byłem aż tak pijany....
Zayn : Koleś z 2 godziny kłóciłeś się ze swoim odbiciem w lustrze o to że cię papuguje.


2# Zayn : Nie byłem aż tak pijany ...
Liam : Chciałeś czytać Pana Tadeusza ....
Zayn : .... Aha


3# Liam : Nie byłem aż tak pijany ...
Harry : Koleś założyłeś bikini Danielle ... I uwierz mi to nie był miły widok ...


4# Harry : Nie byłem aż tak pijany ...
Niall : Chodziłeś po mieście bez butów cały czas śpiewając " Pójdę boso, pójdę boso .... "


5# Niall : Nie byłem aż tak pijany .....
Lou : Powiedziałeś że bigos jest ohydny ....
Niall : Co wyście mi dosypali ?!?!?!


6# Lou : Nie byłem aż tak pijany ...
Zayn : Założyłeś na nogi worek od ziemniaków ( xD ) przyczepiając go do kąpielówek i udawałeś Arielkę ...


7# Zayn : Nie byłem aż tak pijany ....
Liam : Koleś wysmarowałeś się różową farbą i chodziłeś wokół domu udając różową panterę ...


8# Liam : Nie byłem aż tak pijany ...
Harry : Chciałeś się oświadczyć ( t.i ) recepturką ...


9# Harry nie byłem aż tak pijany ...
Niall : Stary opowiadałeś nam ze szczegółami jak siedziałeś na kiblu i się załatwiałeś ....


10# Niall : Nie byłem aż tak pijany ....
Lou : W parku zaczepiła cię jakaś babcia pytając o godzinę .. A ty zacząłeś się drzeć że ona chce cię zgwałcić ...





Ok i na koniec :* Miłych dni w szkole wam życzę ... W tygodniu jeszcze dodam imagify i 1D jako :D Mam nadzieję że się nie gniewacie i wg :D

A teraz spieprzam do salonu bo na 4fun.tv leci Room 94 :D


5 komentarzy:

  1. Świetnee :D- werka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super . Codziennie tu wpadam czy nie masz nowych wpisow ;) Jestes świetna .

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Najbardziej podobają mi się Imaginy z Gifami :) Tak, więc dostajesz nominację do Libster Award ode mnie :D Mój blog: http://one-direction-imaginy-z-gifami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne ^.^
    Zapraszam do nas :http://one-direction-polanddd.blogspot.com/
    :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3