Translate

środa, 8 maja 2013

Imaginy z gifami 41

Siemsiak :> Nareszcie jutro wolne :D Juhu .... Zn będę siedziała sama w domu, wcinała lody i oglądała hiszpańskie tasiemce :3 Przyznam że przypadły mi ostatnio do gustu :<  Od wczoraj cały czas słucham piosenki którą chłopcy śpiewali w X-Factor konkretnie tą






1# Ty : O kochanie znalazłaś stanik mojej mamy ... Dzięki ... 
Harry :
 



2# Ty : Chodź tu do mnie .... Pokażę ci coś. 
Lou : Już lecę ... 

Ty : < całujesz go > 
Lou : 




3# Zayn : Ty ... Tam .... 

Ty : Po co ??? 
Zayn : 



4# Ty : Liam widziałeś gdzieś moją pomarańczową koszulę ???? 
Liam : 

Ty : Jezu co się tu stało ??? 
Liam : Chłopacy wczoraj wpadli i ..... 




5# Ty: Jesteś taki sexy .... 
Niall : ....... 

Ty : I masz takie śliczne oczy .... 
Niall : Czego chcesz ???? 

Ty : No wiesz ...... Klamka odpadła od drzwi do łazienki .... 
Niall : Coś ty robiła ???? 




6# Ty: Harry kupiłam nam psa !! 
Harry: 




7# Idziesz na randkę w ciemno. Siadasz przy wyznaczonym stoliku.
Lou : 

Ty : Co ?! Gdzie ?! Jak ?! Ty ?! Tu ?! Ze mną ?! 
Lou: 

Ty : ............... 
Lou : 
 



8# Zayn : Skarbie gdzie chcesz jechać na wakacje ???? 
Ty : Gdzieś zdala od ludzi, gdzie będę tylko z tobą .... Co ty na to ?
Zayn: 

Ty: Tam jest dużo ludzi .... 
Zayn : I tak jedziemy do Malibu .... 




9# Liam : 

Ty : hehe wyglądasz jak mały szczeniaczek .... 
Liam : 

Ty : Ale mój kochany mały szczeniaczek 
Liam : 




10# Spotykasz Nialla na mieście po waszym zerwaniu.
Niall : 
Ty : Hej co tam ??? 
Niall : Jakoś leci ... 

Ty: ................. 
Niall : 

Ty : 

Niall : Czemu płaczesz ??? 
Ty : Nie mogę tak dalej Niall, potrzebuję cię .... 

Niall : Ja ciebie też ... Tęskniłem .... 




Ta dam :> Wymyślałam je na szybko :D Ale wyszły nawet przyzwoicie :D Przy okazji kiedyś ktoś mnie się pytał czy robię imagify dzień przed dodaniem notki.... NIE NIE ROBIĘ TAK. wszystko wymyślam na bieżąco zajmuje mi to ok 1,5 godziny z małymi przerwami :> Mam nadzieję że nikt nie ma już co do tego pytań :D Miłych snów i wg pamiętajcie LOFFCIAM WAS MIŚKI 


Popatrzcie co się działo ostatnio na koncercie. Lou prawdopodobnie płakał < dla jaj > po przegranej w konkursie < chodziło o to kto najdłużej wstrzyma powietrze >. A co najpierw zrobił Harry ??? Zapytał się kolesia z Modest czy może podejść ..... Nie wiem czy tylko ja mam teraz ochotę zawalić temu gościowi ; __ ; 


15 komentarzy:

  1. Moglabys wytlumaczyc o co chodzi z tym calym Modest bo cos o tym czytalam ale nadal nie bardzo wiem o co chodzi? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz jest akcja z tym Larrym .... po prostu my mamy swoje teorie że Modest nie pozwala nim na nic, że Elka to broda i wg długo by mówić. A ten gif to taki kolejny fakt na to że to powoli nabiera sensu :D Wystarczy popatrzeć :)

      Usuń
  2. Poprostu jak na to patrzę to mi się płakać chcę!!!! ;( to jest takie koszmarne... Nie no poprostu jak ich zobacze z Modest to zabiję... :(
    Chciałabym się zapytać jak zrobiłaś to , że anonim może pisać komentarze??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wchodzisz na ustawienia, wybierasz z paska posty i komentarze, i tam tak piszę Kto może komentować? masz bodajże 4 obce i wybierasz tą pierwszą gdzie piszę Każdy ... To wszystko :D

      Usuń
  3. Boże oni serio nie mogą sobie okazywać żadnych uczuć.....
    To bardzo przykre, mam ochotę zabić Modest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne xD-Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze SUPER! Ja chce już następne! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie się zabieram za następne imagify pojawią się za godzinę ... no może półtora :D

      Usuń
  6. Takich imaginów z gifami nie ma nigdzie indziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Larry nie istnieje ,a Harry zachowuje się tak ponieważ Wy fanki Larre'go mówicie takie rzeczy ,że to pedały ...Cierpi na tym ich reputacja przez co nie mogą nawet się przytulić ,bo powiecie ,,mówiłam ,ze to geje ,och Larry jest prawdziwy!'' Żałosne jesteście i to wszystko wasza wina czyli stukniętych faneczek ,które jeszcze nie dorosły i podniecają się tym ,że chłopak może mieć chłopaka i szukacie tego w Hazzie i Lou . Ciekawe co Oni czują ?! Na pewno będzie masa hejtuj ,ale to mnie nie rusza ,bo taka jest prawda i musisz się z tym pogodzić mała :P Pozdro!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarbaczku po pierwsze rozumiem możesz nie tolerować Larrego ...
      Po 2 Witam True Directioner < jeśli nią oczywiście jesteś > Rodziny jak mniemam się nie wyzywa .. Ale twoja sprawa
      Po 3 Nigdy nie powiedziałam że Harry i Lou to geje ... Traktuję ich jak przyjaciół a Larrego traktuję jak żart < Tak jaki i na pewno połowa z nas > ... Więc się nie czepiaj ...
      Po 4 *czyli stukniętych faneczek ,które jeszcze nie dorosły i podniecają się tym ,że chłopak może mieć chłopaka i szukacie tego w Hazzie i Lou .* Twoje zdanie .... Moje natomiast brzmi tak
      Każda z nas umie żartować ... i zna chłopaków ... Jeśli wiesz o czym mówię ... Więc z łaski swojej jak ci coś nie pasuję, to u góry w prawym rogu masz taki czerwony krzyżyk... Najedz na niego i naciśnij lewy przycisk myszki ....

      Dziękuję :* Oh i Pozdrawiam

      Usuń
    2. Rodziny ...rodziny?! Rodziną mam nazwać te ''True Direction'' ,które gadają ,że Niall jest brzydki i nie pasuje do zespołu ,które cały czas mówią, że Elka i Lou to ustawa i wyzywają ją na każdym kroku,bo nie jest sławna ...albo te które gadają, że Perrie powinna zginąć, bo jest za brzydka dla Malik'a ? Serio (...) Dobrze ja w stu procentach rozumiem ,że nie powinnam tak naskoczyć i ''wyzywać'' niektóre z Was ,ale po prostu zdenerwowałam się i pod wpływem impulsu napisałam takie coś... Uwierz mi spotkałam się już z takimi dziewczynami i podchodzę z dystansem do takich spraw jak mówisz ,że powinna być z Nas wielka, szczęśliwa rodzina. Już pod koniec pragnę dodać ,ze moja pierwsza wypowiedz nie była kierowana do Ciebie tylko była uogólniona . Więc nie rozumiem tej spiny i,,Każda z nas umie żartować ... i zna chłopaków ...'' Każda...jesteś tego taka pewna ? Zobacz sobie różne stronki na facebook'u, przekonasz się ,że nie każda .
      I oczywiście dziękuje ,że wyraziłaś swoje zdanie ,a nie usunęłaś mojego komentarza, Pozdro! :*

      Usuń
    3. Jestem z tobą w 100% Anonimko :) Ja nie wierzę w Larrego choć nie chcę obrazić reszty która jest za nimi. Czasami myślę sobie że fandom powinien działać w ten sposób że mamy prawo wyrzucić kogoś z niego z brakiem prawa powrócenia na nowo bo po prostu nienawidzę dziewczyn które mówią np że Niall jest brzydki...Jak tak do kurwy nędzy można !?!

      Usuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3