Translate

niedziela, 19 maja 2013

Imaginy z gifami 46

Siem po raz drugi dzisiaj :D Ta notka jest dla :



Mam nadzieję że uda mi się poprawić ci humor :> Przed tobą 10 imagifów z Liamem :D

1# Niechcący z Liamem rozwalasz płot sąsiadów.
Liam : To wszystko twoja wina ...



2# Zakładacie się z chłopakami o to kto wskoczy do wody < jest połowa marca woda jest lodowata >
Liam : To dla ciebie kochanie ...



3# Liam : Podasz mi swój numer telefonu ???
Ty :


Liam : ......
Ty : Żartuję ... mój numer to _ _ _ _ _ _ _ _ _
Liam :



4# Niestety nie mogłaś iść na galę, chłopcy wygrali statuetkę. Payne chce ci się pochwalić.
Ktoś : Dobrze teraz mi ją oddajcie .. Przekażemy wam ją później
Liam :




5# Ty : Kochanie choć pobiegamy ...
Liam :


Ty : No chodź nie daj się prosić ...
Liam : Po co ??


Ty : Muszę schudnąć ...
Liam : No to przepraszam ale nigdzie z tobą nie idę ...




6# Liam wygłupia się z Joshem.
Liam : Puść mnie ( t. i ) tam stoi!



7# Podrywa cię jakiś koleś.
Zayn : Choć Liam nie przejmuj się ..
Liam : < cały czas cię obserwuję >


Po paru dniach.
Spotyka tego samego kolesia.




8# Liam podczas pobytu w trasie nagrywa dla cb filmiki.
Liam : Dzień dobry kochanie dziś byliśmy w Paryżu. Szkoda żę cię z niami nie było jak zwiedzaliśmy Wieże Eiffla. To coś jest ogromne ... Spotkałem tak taką  dziewczynę która zrobiła coś takiego ...




9# Liam planuję iść na prawo jazdy.



10# Niall : Czyli wczoraj jak tak dużo wypiłeś co ledwo trzymałeś się na nogach to pomyliłeś ( t.i ) z wieszakiem ???
Liam : yhym yhym



Mam nadzieję że teraz czujesz się już lepiej :> Ok jutro do szkoły ta w właśnie :< We wtorek pojawi się Imagin z Liamem :D a jutro 4 część imagina z Niallem.

6 komentarzy:

  1. Jeju jak ja Ci dziękuję dzięki Tobie nie mogę przestać się śmiać :** <3 Nie wiedziałam, że tak szybko je stworzysz. Jesteś najmilszą osobą jaką spotkałam. Życzę Ci aby Twój blog był ciągle tak wspaniały jak teraz, bo już lepszy nie może być. :** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah dziękuję dziękuję :* Cieszę się że przynajmniej poprawiłam ci humor :3

      Usuń
  2. Hej . Ja też mogę prosić o imginy z gifami z Harrym . Mam doła . Mój chłopak ma mnie w dupie i do tego pokłóciłam się z moim przyjacielem . A jutro mam WYWIADÓWKĘ . ;CC

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro dodam ok .. Narazie nie mam czasu :< Ale jutro na pewno dla cb będą i głowa do góry :*

      Usuń
  3. Ja też chciałabym z Harrym! Plis..
    I super jak zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne!!
    Ja bym też chciała z Harrym c:
    Vanessa Styles

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3