Translate

sobota, 4 maja 2013

Imagin O Niall`u. cz.3


CHwile trwało zanim weszłam do domu.
- Widziałam, nie musisz nic mówić. - przywitała mnie [ i.t.p]
- tak tylko szkoda, że to ustawka. - posmutniałam.
-czyli nie czujesz do niego nic. ? - zapytała [itp]
- oszalałaś? kocham go jak wariatka. - opadłam z sił na kanape, po czym przegadałam z [itp] chyba z 4 godziny. Przez kolejne kilka tygodni, przynajmniej 5 razy w tygodniu widziałam się z chłopakiem. Przz ten czas pocałowaliśmy się raz, podczas wywiadu u ellen.
Dla chłopaka to czyste interesy, a ja ? Ja się poprostu w nim zakochałam.
Był dla mnie ideałem. Dla niego starałam być się lepsza, i w zyciu i w tańcu.
Podczas koncertów musieliśmy ograniczać kontakt, ale to dobrze bo mnie nie rozpraszał . On tworzył muzykę, a ja do niej tańcyłam. Kochałam go tak bardzo, że nie mogłam przestac. Wszędzie widziałam jego twarz. Kiedy go przy mnie nie było - tęskniłam. Gdy był - korzystałam do naładowanie bateri w moim sercu.
Jedyna osobą wiedzącą o moich uczuciach była [itp.]. Bardzo mnie wspierała i pomagała.
Dzisiaj chłopcy nagrywają piosenkę, więc siedzę na białej kanapie w pokoju obok i przez szybe oglądam chłopców. http://gossipteen.com/wp-content/uploads/2012/08/28ffe9fd2f4c0094b1502ccbe293ac0e-1.jpg
Gdy Była kolej Nialla i zaczoł śpiewać o bez granicznej miłości, wybuchłam. Chwyciłam kartke i wylałam na nią swoje mysli, po czym połozyłam ją na sofie, która stała na srodku pokoju. Wybiegłam z prędkoscia strzały i udałam się do domu.
Nie potrafiłam opanować płaczu. Wytłumaczyłam [itp], że muszę odpocząc i wyjechac. Ona zrozumiała i nawet pomogła mi sie spakowac.

*******

[oczami Nialla]
Skończylismy nagrywac, więc wyszedłem do pokoju gdzie była [ti].
- hej skończy.. - zdziwienie- nie ma jej - powiedziałem sam do siebie.
- Hej NIall idziemy dzisiaj do kina, a wy? - Harry wpadł do pokoju, a zaraz reszta. - Gdzie [ ti]? - zapytał Lou.
- Sam chciałbym wiedziec- mówiąc to zakładałem kurtkę.
-Patrz tu jest liścik. może od [ti] - podał mi zayn.
Otworzyłem i zaczołem czytac. :
,, NIe potrafie tak żyć. W kłamstwie i oszukiwaniu. Nie mam namyśli ludzi, których okłamujemy tym, że jesteśmy razem. NIe potrafie oszukiwać ciebie i samej siebie. Codziennie próbuje się przekonać, że to tylko jakiś głupi wymyśł mojej wyobrazini, ale chyba to jest prawda. Kiedy jesteś przy mnie czuje się bezpieczna, szczęsliwa i dowartościowana. Twoje oczy, usta, ciało, głos sprawieją, że się rozpływam. Pewnie myślisz, że jestem wariatką.. ale taka jest prawda.. Kocham cię. ! i nie potrafie przestac. Każde spotkanie, twój dotyk i jeszcze ten pocałunek przed domem i u elle.. to wszystko było jak narkoty ale jeden problem.. to było udawane .. ale nie z mojej strony..
Wyjezdżam do polski i kiedy będziesz to czytał pewnie będe na lotnisku.
Myślę, że jeszcze się kiedyś spotkamy i bedziemy sie z tego śmiać, jaką wariatką jestem .. ale jestem z tego dumna. bo w koncu jestm tancerką.
Żegnaj. i od czasu do czasu przypomnij sobie o mnie. ,,
ps. chce, żebys wiedział, że nie biorę od wytwurni pieniedzy od jakiś 4 tygodni

******
NIe wierzyłem w to . To sen...
Zaraz moge stracić miłość mojego życia. Z całych sił biegałem z chłopakami po lotnisku w poszukiwaniu dziewczyny. JEST!!!!
- [ti] !! poczekaj !!- krzyczałe, gdy biegłem w strone mojej ukachanej.
- NIall ? co ty tu robisz. ? - zapytała zdziwiona, wstając w plastikowego krzesełka.
- Walcze o moją miłośc. ! - zdecywowanie podszedłem do niej i wpiłem się w jej malinowe usta.- nie zostawiaj mnie. ! kocham cię ! rozumiesz? jesteś moim światem i chce, abys była zawsze przy mnie. Che budzic się przy tobie i zasypiać. Rozmawiać, śmiać się, opowiadać ci co się wydarzyło gdy nie bylismy razem. Chce cieszyć się z tobą z życia i rozwiązywać problemy. Dopełniasz moje życie.. co ja mówie. ? ty jestes moim życiem . - patrzyłem się w jej zaszklone oczy i czekałem na reakcje...





I jest . .. Miało być o 15, ale miałam problemy techniczne. : ) Ale jest wszystko ok i oto nowa część przygód NIalla. Dedykuje ją dla osób, które komentowały poprzednie : Werka, Crazy. ∞, Rossalie Horan, Maggs i oczywiście dla tych tajemniczych, Anonimowych :) Dzieki za miłe słowa. : ) Dzisiaj Napewno zakończenie... 
LOLLS♥




10 komentarzy:

  1. Dzięki. :3 Czyli będzie jeszcze jedna część?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej, dalej. Kocham to opowiadanie. To jak piszesz ugh. Niesamowite. *_____*. Czekam z niecierpliwościąna nexta + życzę weny ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Będzie jeszcze jedna część? Fajnie hahahha Dla anonimowych :D Dla cb Cookie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śśśświetny!-Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hej dzieki za miłe słowa zapraszam na mojego prywatnego bloga..
    http://lollso1d.blogspot.com/.. nie wiem kiedy bedzie kolejna czesc. to pytanie musicie skierować do Agnes.

    OdpowiedzUsuń
  6. dzastka94 ;)4 maja 2013 23:57

    Jest po prostu genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki zapraszam też na moj osobisy blog. wyzej w kom jest adres.

      Usuń
  7. Jejku jest świetne..z niecierpliwością czekałam na kolejną część, a! i zapraszam do siebie : http://imaginyaboutonedirection.blogspot.com/ Podpisuję się "D" ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z miłą chęcią odwiedzę twojego bloga, na pewno podobnie jak i Lolls :D

      Usuń
  8. Gratuluję świetnie piszesz Lolls. Trzymam kciuki żeby było tak dalej,. Nasza współpraca zapowiada się bardzo miło z czego jestem naprawdę zadowolona :D pozdrawiam i życzę świetnych pomysłów których na pewno ci nie brakuję :>

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3