Translate

piątek, 24 maja 2013

Imaginy z gifami 49

Siemsiak! Dziś dodam dwie notki .... Dwa posty z imagifami ... Nie mam sił na nic dzisiaj ... Jutro prawdopodobnie dodam piątą część Imagina o Niallu a w niedzielę bodajże 8 część prologu o Harrym. Kolejny tydzień mam cały zawalony ... We wtorek 8 lekcji ... Yeah nie ma to jak siedzieć  w szkole do 3 -,-'

Przy okazji teraz będę robiła dedyki po 5 imagifów ... Brak mi pomysłów. :'(
+ Notki teraz będą dla 2 osób. Ogólnie 10 imagifów w każdym poście tak jak dotychczas.

Imagify są dla autorki tego komentarza ....




1# Jedziesz z Zaynem windą na parking.
Zayn :

Ty : < nucisz sobie coś pod nosem >
Zayn :



2# Ty : Zakupy były strasznie ciężki ... Ale na szczęście szybko zjawił się Tommo i mi pomógł.
Zayn : Aaaaa widzisz kochanie bo to Lou ...



3# Piszesz do Zayna że będziesz dziś wieczorem.



4# Wchodzisz do domu.
Zayn :

Ty : Cześć kocie co tam ???
Zayn : Nic ciekawego ...

Ty : Co się dzieje ???
Zayn : Emmmm ..... Wiesz ... Był taki kuferek ...

Ty : Mój kuferek ???
Zayn : Przepraszam ... Zaraz go naprawię ...



5# Zayn : No chodź tu ...

Ty : Czekaj tylko wezmę prysznic ...
* Po 15 min *
Ty : To co ....
Zayn :




Kolejne imagify są dla autorki tego komentarza :




1# Niall uczy się dla ciebie wiersza na pamięć.



2# Ty: Niall zatańczysz ???
Niall :

Ty : .........
Niall :

Ty : Aż takie śmieszne ???
Niall : Ale ty to tak na serio ???

Ty : Nie na niby wiesz ...
Niall : Skoro tak ... to z wielką chęcią ...



3# Idziesz z Horanem na golfa.
Niall :

Ty : < Zaczynasz się śmiać > Przynajmniej zamach miałeś niesamowity ..
Niall :



4# Wchodzisz do łazienki.
Niall :

Ty : Co ty tu robisz ???
Niall : Dumam nie widać ???



5# Niall :

Ty : No nie chowaj tej klaty ....
Niall : Bo co ???
Ty : Przyjdzie taki ktoś i cię ukarze ...
Niall : Ten "ktoś" to ty ???
Ty : Poniekąd ....
Niall :




Mam nadzieję że imaginy z gifami wam się spodobały i że nie gniewacie się że jest ich tylko po pięć dla jednej osoby. Ale uwierzcie czacha mi dymi gdy muszę ich zrobić 10 w dodatku tylko z jedną osobą.

8 komentarzy:

  1. Super. Mogę też poprosić? Na prawde exstara robisz te imagify. Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. zajebiste :D Domka ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste. Hahahaha twoje imaginy zawsze poprawiają mi humorek. A pro po humorku czy mogłabym prosić z Hazzą żeby mój humorek był jeszcze lepszy.. :3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne. mogę poprosić z Niallem ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam Twoje imagify <3 mogę prosić z Liam'em? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Ci dziękuję!!Są świetne tak jak zawsze!:)-Juls

    OdpowiedzUsuń
  7. hej! czy też bym mogła prosić o imagify z Liamem ? Za góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy ja mogę imagify z Harry'm :D Bardzo proszę :* ~Anka

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3