Translate

poniedziałek, 27 maja 2013

One Direction European Tour

Siem! Trasa Take me home po Europie dobiegła już końca :'( Boże jak to szybko leci a pamiętam jak to się jeszcze zaczynało ... W Londynie .. Pierwszy koncert ... Podjara filmikami z koncertów i tych wyświetlanych na scenie ...

Teraz chłopcy mają bodajże parę dni wolnego potem ruszają na Meksyk gdzie odbędą się 2 koncerty :D
Później odwiedzą mniej-więcej USA, Kanadę Australię, Nową Zelandię a na końcu Japonię gdzie zakończą trasę :3

Od 23 lutego 2013 roku do teraz odbyły się 63 koncerty :D

Wydarzyło się wiele wspaniałych i niezapomnianych rzeczy ...








































Chłopakom całkowicie odbijało












Harry wpadał na dym



Styles kupił sobie kasę



Louis zainwestował w nowe tatuaże
 




Porwali Horanowi samochód :3



Harry dostał butem w czułe miejsce




I ogólnie mu strasznie psycha siadała





Gala Brit Awards 2013





















Mogłabym wymieniać w nieskończoność ..... Ok a na koniec Jon skręcił filmik uwieczniający tą całą trasę ... Ogólnie możemy zobaczyć na nim wielu ludzi z obsady ... Jak i Nialla, Harrego ... Josha i jego glebę ... Sandy'ego i jego cudowny taniec




Jak po raz pierwszy zobaczyłam Nialla i tą jego fazę to było ... O Jezu mój skarbek ... Po kolejnych minutach widzę go ponownie .... Wtedy .... Nie wiem co się ze mną stało ... uczucie nie do opisania < mam tak za każdym razem jak go widzę > motylki w brzuchu, łzy ... Coś niesamowitego ... Miłość platoniczna ??? Boże why ???? Uwierzcie mi na samą myśl o nim mam ciarki .. Miłe ciarki ... Takie inne niż te od zimna czy strachu. Jak go kiedyś spotkam ..... To ... Po prostu tylko podejdę do niego i go przytulę .. Szepcząc " Dziękuję "

2 komentarze:

  1. z całego serca życzę Ci, żebyś kiedyś go spotkała ;*
    z resztą jak każdej Directioner ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3