Translate

sobota, 4 maja 2013

Imaginy z gifami 39

Hej hej miśki wy moje kochane. Co tam u was ??? Ostatnio pisałam że nie będzie mnie dzisiaj ... miałam mały wyjazd ..... Naprawdę udany wyjazd :>. Ale zamiast odpoczywać, bo uwierzcie mi normalnie nóg nie czuje. To wolę zrobić dla was imagify. Ok jak na pewno już zauważyliście na blogu pojawiła się nowa osoba. Jest nią lolls. Moja i jej współpraca będzie trwała tylko 3 miesiące. Przyda mi się na razie mała pomoc. Mam nadzieję że przyjmiecie ją ciepło i będziecie miło traktować przez ten okres 3 miesięcy.


A teraz przed wami robaczki wasze ulubione imagify.

1# Ty : Harry i wtedy zauważyłam na wystawie takie ładne buty ... ale jak weszłam już do sklepu to taka starsza pani kupiła ostatnią parę .... Wiesz to nie jest fajne ...
Harry : Ta ... ta ... bardzo niesprawiedliwe




2# Niall zauważa cię na koncercie




3# Ty : Nie wiem czy to normalne .....
Lou : Co ???





Ty : Masz 21 lat. Nie ???
Lou : No mam ....
Ty : Masz 21 lat ... chodzisz ubrany w paski, i Louis ..... przytulasz wypchanego gołębia ...
Lou :





4# Liam : Zayn ... żenię się, słyszałeś żenię się ...


Zayn : Nie gadaj ( t.i ) się zgodziła ???
Liam : .... No wiesz ... ten .... no ...
Zayn : Nie zapytałeś jej jeszcze ???
Liam : Ale zapytam .... I na pewno się zgodzi





5# Zayn : Mama mi napisała że odwiedzą nas dzisiaj tak po 12 ...
Ty : Gotować obiad ???
Zayn : Możesz ugotować ...
Ty : Tylko kto potem to wszystko pozmywa ....
Zayn : ... Ty ???







6# Pływasz z Harrym łódką.
Ty : No wiosłuj szybciej ....
Harry :







7# Dziecko : Tato pomalujesz ze mną tą kolorowankę
Niall : Ok ...


Po czasie dziecko pokazuje ci pomalowaną kolorowankę, gdzie wszystko wychodzi za linię.
Ty : Piękny tylko wiesz musisz trochę popracować
Dziecko : Mamo ale to praca taty ....
Ty :







8# Ktoż : (t.i) tu idzie !!!!!
Lou :


Liam : Debilu to ulubione filiżanki Dan .... Przez ciebie mam teraz przeje ......
Ty : Co się tu dzieje ???
Lou : O hej kochanie





9# Liam : ( t.i ) miała do mnie wpaść ... Gdzie ona jest ???


Ty : Tu kocie ....
Liam :





10# Ty : Zayn może byśmy .....
Zayn :


Ty : o,0
Zayn : Nie o to ci chodziło ???
Ty : Chciałam zaproponować wspólne wyjście do kina .... Ale skoro wolisz tak zabijać nudę to czemu nie ...
Zayn :





Kolejne będą jutro. Miłego wieczoru myszki :> Mam nadzieję że się podobają :D

Mam sprawuchne zn hehe Otóż chce założyć bloga o room94 :> Potrzebuje współautora ... Więc kto się piszę ???? Więc zasady są takie ....

1. Wysyłacie mi coś o sobie wiecie ciekawostki o sb + koniecznie zdjęcie.
2. Dołączacie jakąś prace o chłopakach z Room94 nie wiem opowiadanie, rysunek, imagify.
3. Wybieram najlepszego kandydata :>

Chętni piszą do mnie na
KanapkaDlaHorana@wp.pl 

Czekam na zgłoszenia .... Macie czas do końca maja :D 

7 komentarzy:

  1. świetne jak zawsze...:D-Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jak zawsze. :) Bardzo lubię twoje imagify. To są teraz jedyne jakie czytam. xD Jestem leniwa xD Cieszę się, że blog się rozrasta. Czekam na następne. :3
    Również miłego wieczoru. ;)
    Dawna Miss Abstraction ♥ teraz Pieprzony jednorożec xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Superr :P kiedy następne ?? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sie zgłoszę to tego oto blogga heh. Ale najpierw napisze to opowiadanie. A o gifach powiem; Extra xD :).


    Wikunia Horan xD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Superrr !!!!! Zapraszam do mnie dopiero się rozkręcam .. http://imaginyonedirectionnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne ;) i zapraszam http://imaginyy1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3