Translate

niedziela, 5 maja 2013

Imaginy z gifami 40

Siemsiak! Jak tam wam minęła majówka ??  Mi osobiście BARDZO DOBRZE. W piątek byłam na grillu u siostry i szwagra .... Wygłupiałam się na trampolinie, nie ma to jak ja. Mój tato bawił się w piasku z wnuczką ... Nie pytajcie. Natomiast w sobotę miałam wyjazd, mieliśmy strasznie ładną pogodę, po opaliliśmy się trochę w kumpelami nad jeziorem, potem jedna zaczęła wyzywać jakiegoś kolesia, jak poszła na pomost. Po prostu było zajebiście. Wszyscy patrzyli się na mnie jak na jakąś idiotkę bo puszczałam piosenki 1D ale co tam.



1# Harry :


Lou : Harry!


Harry : Co ?


Lou : Mój policzek ... dotknąłeś go ...
Harry : I ???
Lou : Go maże dotykać tylko (t.i)
Harry :






2# Jesteś na koncercie chłopaków, a Niall się przed tobą popisuje








3# Pokłóciłaś się z Harrym. Chłopak nie chce z nikim rozmawiać, mimo to Zayn próbuje go pocieszyć.
Harry : .... Nie dotykaj mnie





4# Kupujecie z Zaynem nowe meble do pokoju waszego dziecka.
Zayn :




5# Wchodzisz do pokoju po after party, panuje tam totalny bałagan.
Ty : < sama do siebie > Boże kto to posprząta ....  < odwracasz się >




6# Lou zajmuje twoje miejsce na łóżku.
Ty : I gdzie ja mam spać ???
Lou :





7# Wywracasz się na prostej drodze. Niall to zauważa.





8# Jesteś z Harrym w zoo.
Harry : No leć !!!


Ptak:


Harry :








9# Ty : Kochanie idziemy do kina ... grają fajny film
Zayn : emmmm


Ty : To na co masz ochotę ???
Zayn :






10# Liam próbuje uśpić wasze dziecko.
Liam : A teraz aaaaaaa





11# Ty : Chłopacy zrobiłam popcorn. Może .....
Chłopacy :


11 komentarzy:

  1. Świetne :)
    Poprawiłaś mi humor bardzo bardzo bardzo. Mam ochotę cię teraz mocno uściskać <3
    Tak btw to jestem, a raczej byłam Miss Abstraction ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skojarzyłam fakty, stylu pisania ikonka .... bo ostatnio zmieniłaś ..... Masz teraz słodką nazwę :*** Hehe I z chęcią też bym cię teraz przytuliła ..... Szkoda że nie znamy się tak w realu :'(

      Usuń
  2. Cudnee!<33-Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jak zawsze! ;D
    Kiedy następne?

    OdpowiedzUsuń
  4. Superaśne :) Mam pytanie kiedy dodasz 3 część imagina o Niallu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wtorek środa, jutro ją napiszę we wtorek poprawię i troszkę udoskonalę. :D

      Usuń
  5. chce imaginy z zaynem, harrym i niallem plis a i twoje imaginy są zajebiste i wogóle cały blog jest super. Karolina Horan

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3