Translate

wtorek, 21 maja 2013

Imagin z Liamem

Siemsiak! Dziś imagin JEDNOCZĘŚCIOWY :>  Jest o Liasiu, jednym z moich 5 cudów :') O moim idolu .. który nauczył mnie wielu rzeczy ... niektórych bardzo zabawnych jak np. jedzenie lodów, zup itp widelcem :D Dzięki niemu pokochałam Toy story i co najważniejsza nauczył mnie stosunku do innych ludzi. Tego że inni też mają swoje kłopoty. Mogła bym tak pieprzyć cały dzień ale dobra lepiej nie xD Przed wami imagin ..... Napisany z sercem tak jak każdy .... Pisałam go tak ... jak bym tam była, tak jak by według mnie to wyglądało ... Możecie tu zobaczyć jak wyobrażam sobie życie z Liamem w sumie mogła bym tu przypisać każdego z chłopaków.


Piosenka - Ed Sheeran - Kiss Me  < Uwielbiam tą piosenkę >


         Nie zdążyłam nawet otworzyć oczu, gdy do moich nozdrzy dotarł tak dobrze znany mi zapach męskich perfum. Podniosłam się by ucałować miłość mojego życia. Jego lekko rozchylone usta doprowadzały mnie do szału. Tak bardzo kocham. Zauważyłam że zaczyna się budzić , jego powieki powoli szły ku górze ukazując śliczne brązowe oczy. Na jego twarzy zagościł szczery uśmiech.
- Dzień Dobry. - Uniósł się na łokciach by mnie pocałować.
- Dzień Dobry - Złączyłam nasze usta w pełnym namiętności pocałunku, z którego wyrwał mnie zapach spalenizny.
- Liam czujesz ??? - Zapytałam opierając swoje czoło o jego.
- Co kochanie ??? - przejechał dłonią po moim policzku.
- Coś  się chyba pali ... - Po tych słowach ciemno oki jak torpeda wyleciał z pokoju, pobiegłam za nim. W mgnieniu oka byliśmy na dole. Zapach docierał z kuchni. Po wejściu do pomieszczenia zauważyłam unoszący się dym i Lou siedzącego przy stole z skrzyżowanymi rękoma na klatce piersiowej.
- Co się tu stało ??? - Zapytał zdezorientowany Liam.
- Bo ten piekarnik ma na mnie focha i spalił mi zapiekanki ,,,
- Coś ty dziś brał ??? - Zaśmiałam się.
- Nic po prostu ja i ten piekarnik mamy napięte stosunki ..
- Dobrze się czujesz ?? - Zapytał roześmiany Liam.
- Tak nawet B-A-R-D-Z-O dobrze.
- Możesz mi powiedzieć od kiedy to zapiekanki wstawiamy na grillowanie w temperaturze 250'C ???
- Od dziś !!! - Krzykną wychodząc z kuchni. Spojrzałam jednocześnie z Liamem na siebie po czym wybuchnęliśmy śmiechem.
- Chodź posprzątamy tu .. - Powiedziałam przez śmiech. Zebraliśmy wszystkie brudne talerze, kupki i inne tego typu przedmioty i włożyliśmy je do zmywarki. Po wykonanej pracy wróciliśmy do naszego królestwa. Od razu wskoczyłam pod kordłe, opatulając się nią pod sam czubek nosa.
- Nie za późno kopcie ??? - Zapytał siadając obok.
- Nie sądzę .. - wystawiłam mu język i położyłam się.
-  ( T.i ) zaraz wybije 10 .... - Szeptał mi do ucha leżąc za moimi plecami.
- Drapiesz .. - Zaśmiałam się, odpychając go od siebie.
- Sorry misiek zapomniałem się wczoraj ogolić ... - Obrócił nas tak że leżałam pod nim. - Cyba ci to nie przeszkadza hym ??? - Wpił się w moje usta uniemożliwiając mi wypowiedzenie jakichkolwiek słów. - Co misiek ??? - Uśmiechną się.
- Nie przeszkadza ... wręcz kocham cię takiego ... - Zachichotałam.
- Kochasz mnie takiego ??? - Zahaczył nosem o mój nos.
- I z zarostem i bez niego zawsze jesteś zniewalający ... - Liaś uśmiechną się uroczo po czym ucałował moje czoło, policzek później nos a na końcu usta. Przerwał nam głos Zayna docierający ze strony wejścia. Jak poparzeni oderwaliśmy się od siebie.
- Ładnie, ładnie ... Kiedy ja tu zdycham z głodu wy się zabawiacie ??? - Powiedział oparty o futrynę ze skrzyżowanymi rękoma. Zmierzyłam go od góry do dołu. Miał na sobie jedynie czarne rurki, włosy jak zwykle z rana w nieładzie ... Cudowny widok.
- Skoro tak umierasz z tego głodu to idź i sobie coś zrób - Zaśmiałam się, siadając po turecku poprawiając różowe spodenki w serduszka.
- ( T.i ) kochanie ty moje ... Jak bym umiał to bym zrobił ....
- Nie kłam! Widziałam cię dużo razy w kuchni jak coś gotowałeś ...
- No ale twojej jajecznicy nic nie przebiję .. Więc plose .. - Zrobił minę szczeniaczka na co ponownie się zaśmiałam.
- Ok zaraz zajdę ... - Zayn kiwną głową. Zamykał już za sobą drzwi gdy znowu się wrócił ...
- A tak na marginesie .. Co się stało w kuchni ???
- Lou robił zapiekanki .. - Liam zwrócił się do mulata po czym obaj się zaśmiali.
- Ok to wszystko wyjaśnia .. - Zayn wyszedł zostawiając nas samych.
- Zero prywatności w tym domu ... - Payne mrukną pod nosem. Uśmiechnęłam się sama do siebie. Wstała z łóżka i podeszłam do niego.
- Główka do góry tygrysie .. - Wyszeptałam po czym pocałowałam jego usta. Odwzajemnił pocałunek. Przeniósł swoje dłonie na moje biodra, przyciągając mnie bardziej do siebie.
- Przy tobie nie umiem się smucić - Ponownie złączył nasze usta .
- Dobra chodź bo Malik nam naprawdę zaraz padnie - Zaśmiałam się łapiąc jego dłoń. Wyszliśmy z pokoju kierując się w stronę schodów a potem kuchni, w której siedzieli Zayn, Harry i Niall.




Ta ta wiem jestem psychiczna :D Imagin ... Denny bo opisana tylko jedna chwila z życia wzięta ale co tam. Jeśli się podoba i chcecie takich więcej to komentujcie :>

6 komentarzy:

  1. Świetnie wychodzą Ci te imaginy. Mogłabym prosić o imaginy z gifami z Zaynem-Juls :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez cały czas kiedy to czytałam miałam wielkiego banan na twarzy :D To było świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *_____________________* tyle ma do powiedzenia *________*- Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. My good ... Ty jesteś świetna!!! Kobieto jak ty to robisz??? :) Chciałabym mieć taki talent jaki ty masz!!!
    Co ty masz z opowiadań z j.polskiego ?! Boże .. To jest nie do opisania !!!!!!!!
    Naprawdę!!!

    Ja też tak samo lubię Nialla :)
    Ale ogółem wszystkich lubię :)

    Mogłabym bardzo prosić o imaginy z Niallem ? :)
    Oczywście pod tymi 3 warunkami :)
    1.Jeśli oczywiście masz czas. :)
    2.Czy nie będzie Ci to sprawiało kłopotu . :)
    3.Jeśli oczywiście masz ochotę żeby je pisać. :)

    Masz talent !! !
    Rób z tym talentem coś kobieto jedyna !!!! o O
    |
    Co ty masz z j.polskiego???????????????????!!!!!!!!!!!

    Pewnie 6 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    PS.Zielona Góra serdecznie pozdrawia :)

    A i twoje książki świetnie nadawały by się do naszej księgarni :)


    Dobranoc :)
    Lecę oglądać M jak miłość chociaż już trochę leci :D


    Ty masz pewnie 6 z j.polskiego

    Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://iamdirectioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nawet, "Coś ty brał?" HAHAHAHA :) Bardzo fajne imaginy, mogłabym prosić o wstąpienie na mojego bloga z imaginami? Dopiero zaczynam, ale podobno dobre :D
    http://i-want-i-want-to-be-love-by-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3