Translate

poniedziałek, 4 listopada 2013

Imaginy z gifami 100!

Siemamko!! Więc dziś 100 .. ojp już setny post pod nazwą Imaginy z gifami!! Aaaa! Patrząc na bloga nadal nie wierzę w to co się na nim dzieje ... Ilość wejść, ilość czytelników z polski czy też zagranicy .. Liczbę osób którzy obserwują bloga .. Wszystko jest takie .. obłędne! Tak właśnie obłędne! Wszystko zawdzięczam wam gdybyście nie wy, nie miało by to żadnego sensu. Z resztą dzięki wam i temu blogu uwierzyłam w siebie no i stałam się inną osobą :*** Koooocham was!!

A teraz małe podsumowanie po jednym gifie z posta.
Dotychczas na blogu pojawiło się już ok 1187 gifów  *,* 

Imaginy z gifami 51
Harry cię naśladuję. Nagle zauważa że stoisz obok niego.
Harry : ....... O cześć



Imaginy z gifami 52
Ty : Niall Rodzice będą za 10 minut !!!!
Niall :



Imaginy z gifami 53
3# Harry : Kupiłem banany !!! 
Wasza córka : 


Imaginy z gifami 54
Ty : Liam no ruszaj ... Pokaż ( imię dziecka ) jak to się robi. 
Liam : Nie mam ubezpieczenia    


Imaginy z gifami 55
Budzisz Nialla w środku nocy.
Ty : Niall zaczęło się!!
Niall : Ale co ???

Ty : Rodzę!
Niall :

Zaczyna pakować do twojej torby wszystkie przypadkowe rzeczy gdy nagle ...
Niall : Ale ty nie jesteś w ciąży ...



Imaginy z gifami 56
Dziecko : Mam cukierka!
Louis: A ja mam tyłek, za którym szaleje 12 milionów nastolatek ...



Imaginy z gifami 57
Twoja i Nialla córka idzie na pierwszą randkę.
Niall : Muszę coś załatwić na mieście.

Na randce :
Córka : Tato widzę cię ...
Niall : O hej co ty tu robisz ???



Imaginy z gifami 58
Prosisz Louis'a by przypilnował twojego siostrzeńca. Lou idzie z nim na lody. Stoją w kolejce. Mały niechcący pierdną.
Lou : Ok teraz to już przegiąłeś ...



Iamginy z gifami 59
Wchodzisz do Salonu i zauważasz tańczącego Zayna przed telewizorem.
Zayn ;

Ty : Skarbie co ty robisz ???
Zayn : Tańczę nie widać ???



Imaginy z gifami 60
Ty : Cholera! 
Zayn : Co znowu ??? 
Ty : Poparzyłam się herbatą z mikrofali ... 
Zayn : 


Imaginy z gifami 61 
Ty : Trzeba zadzwonić po hydraulika ... 
Lou : Po co ??? 
Ty : Woda z kranu w łazience cały czas cieknie ...
Lou ; Sam to zrobię ... 
Ty : Serio ??? 
Lou : Nie ma problemu ... 
Po 20 minutach Lou wchodzi cały mokry do salonu. 
Lou : Wiesz co, może lepiej zadzwoń do tego hydraulika .... 


imaginy z gifami 62 
Ty : I wtedy ten koleś dotkną mnie tam gdzie nie powinien  ...
Harry ;
Ty : Ty mnie w ogóle słuchasz ??
Harry : Sorry ale muszę coś załatwić na mieście ...
Po chwili
Harry : Chłopcy zbiórka ... Idziemy komuś wpierdolić ....


Imaginy z gifami 63 
Ty : < śpiewasz po polsku > I obiecuję że w idealnym stanie oddam cię hhhhym Lecz ona dobrze wie że to zły zwyczaj pożyczać  ....
Zayn : Znowu piłaś te ziołowe herbatki od mojej mamy ???
Ty : Nie pożyczaj .... Nie pożyczaj ... nie pożyczaj go
Zayn :


Imaginy z gifami 64 
Przychodzą do was rodzice Tomlinsona na herbatę. 
Lou : Skarbie przynieś cukier... 
Lou : Ok 
* W kuchni * 
Lou : Jak się to cholerstwo otwiera ??


Imaginy z gifami 65
 Liam ma depresje bo nie odbierasz od niego telefonów od godziny.
Chłopacy : Będzie ok Liam może się myję ...


Imaginy z gifami 66 
Siedzisz z Liamem na kanapie i gadacie o różnych rzeczach 
Ty : Na twoje urodziny zamówię tort w kształcie łyżki .... 
Liam : 


Imaginy z gifami 67 
Ty : Na bank nie rzucisz za 3 ...
Niall : Założysz się ...
TY : Ok ...
Niall : Jak trawie idziemy do Nando' ?
Ty : Niech będzie
Niall :
Do Nando's


Imaginy z gifami 68 
Leeroy : Lekcje tańca z ( t.i ) nadal aktualne ???
Liam : Nie
Leeroy : Nie ??
Liam : ( T.i ) zachorowała ...
Leeroy : To smutne ale co mogę zrobić < odchodzi >
Po 2 dniach Leeroy przychodzi do was do domu.
Leeroy :
Zayn i Harry :
Liam : ????
Leeroy : Skoro (t.i ) jest chora to pomyślałam że ...
Liam : Wynocha!
Leeroy:


Imaginy z gifami 69 <3
Marcel :
Ty : Marcel co się stało??
Marcel : Mój kałkulator się zepsuł!!
Ty : .......


Imaginy z gifami 70 
Wasze dziecko nie chce jeść marchewek. Lou postanawia jednak je do tego nakłonić.
Lou :

Dziecko : I tak nie zjem tego czegoś ....
Lou : Skarbie marchewki to samo zdrowie ... dużo karotenu ... witaminy

Dziecko : Nie!
Lou : W takim razie zero słodyczy

Dziecko : Ok ok jedna tygodniowo wystarczy ??
Lou : Jedna dziennie .....

Dziecko : To nie fair ( fer )
Lou : No i co z tego ...



Imaginy z gifami 71
Ktoś Jesteś taki słodki ...
Niall : Wiem dużo osób mi to mówi ...



Imaginy z gifami 72
Rozmawiasz z Zaynem przez telefon.

Nagle rozmowę przerywa wam Liam.
Zayn : Skarbie od dzwonie za chwilę ...
Po chwili:
Zayn : Chyba przyda ci się zimny prysznic ..



Imaginy z gifami 73
Paul : A to jest (t.i)
1D - Woooow!
Lou : W-11? Potrzebuję pomocy ...



Imaginy z gifami 74
Ty : Skarbie co ty robisz?
Niall : Wyrzucam śmieci ...

Ty : Niall ale tam jest ..
Niall : Shhhhh



Imaginy z gifami 75
Ty : Zayn jestem już w łóżku!
Zayn :



Imaginy z gifami 76
Ty : Dziadku poznaj mojego chłopaka
Dziadek : Miło mi cię poznać chłopcze ...

Niall : Bry

Dziadek : Wnusiu on jest nie teges?
Ty : Nie on tylko .... No on ... On taki już jest < uśmiech >
Niall : To może zatańczymy?

Ty : ............
Dziadek : ......
Po chwili.



Imaginy z gifami 77
Liam : Zayn wiesz że tu są ruchome ściany? 
Zayn : 


Imaginy z gifami 78
Louis: No dzwoń na to pogotowie ona tu rodzi!!!
Liam : (T.i)  jak to zaraz tu będziesz? Tu jest totalny bałagan!
Kobieta : Spoko spoko dam radę ... ja tu tylko RADZĘ!!!!
Zayn : Ok co się tu dzieje?



Imaginy z gifami 79 - Prace Darsy Green
Ty : Harry, zakochałam się ... 
Harry : Yyy? 

Ty : No zakochałam się ... ( przysuwasz się bliżej Stylesa )  
Harry : ( odsuwa się od  ciebie ) Chyba nie mówisz, że ty ... Nie, nie! Nie słucham cię! 
Ty : Może mógłbyś zapytać Zayna, co o mnie sądzi? 
Harry : Taaaak. 


Imaginy z gifami 80
Przechadzasz się po domu w samej bieliźnie.
Harry :



Imaginy z gifami 81
 Obiad u rodziców Nialla.
Niall : I wtedy ona zaczęła robić coś takiego ..

Ty : Kiedyś chyba by normalnym dzieckiem ?... < spoglądasz na Maure >
Maura :



Imagiby z gifami 82
Zayn próbuję złapać dla ciebie płatek śniegu.



Imaginy z gifami 83
 Na poczcie.
Ty : < Podchodzisz do okienka obok > 2 znaczki poproszę
Zayn :

Ktoś : Pomóc panu? Widzę że to pana przerasta ...
Zayn : Niesamowita ...

Ktoś : Proszę pana? Pomóc?
Zayn ; < Przygląda ci się >

Ktoś ; Proszę pana? < potrząsa nim >
Zayn : < nie reaguję >
Ktoś : Proszę pana!!!
Zayn ; < Nadal patrzy na ciebie >
Ktoś ; Ja pierdole co za człowiek ... Jaka zawiecha


Imaginy z gifami 84
Ty : Moja mama wpada do nas na 2 tygodnie ... 
Lou : 

Ty : Żartuję debilu! 
Lou : 


Imaginy z gifami 85
Ty ; Skarbie pokaż nam te piękne ząbki ..
Niall :



Imaginy z gifami 86
Wchodzisz do łazienki.
Ty : Jezuuuuu co tu się stało?
Liam ; Mówiłem żeby nie dawać im mydła ...

Ty ; Toć oni nie są dziećmi ... Nie mają po 5 lat
Niall&Lou: No cześć

Ty : Dobra cofam to ....


Imaginy z gifami 87
Harry: Wyłącz kamerę!

Ty : To wyłącz swoją ...
Chwila ciszy.
Harry : Wyłączysz?
Ty : Ty pierwszy ...
Harry : (t.i)?

Ty : Nie nie nie!
Harry : Dobra to ja wyłączam ...
Ty : Ja wyłączę pierwsza!
Harry :



Imaginy z gifami 88
Ty : Skoczyłabym na bungee...
Lou : Czy ty do jasnej cholery jesteś normalna?

Ty : Chce tylko skoczyć ...
Lou : Nie po to szukałem cię całe życie żebyś mi teraz skakała na bungee



Imaginy z gifami 89
Liam przyjeżdża z trasy. 
Rano. 
Idziesz do łazienki. 


Liam : 

Po chwili. 
Liam: Kochanie czemu stoi tu tekturowy ja? 


Imaginy z gifami 90
Czytasz Tweeta Harrego. 
Tweet : Nigdy nie utrzymuj kontaktu wzrokowego z kimś,  podczas gdy jesz banana 
Harry : < Patrz na ciebie > 



Imaginy z gifami 91
Oglądasz z Zaynem i chłopakami jakiś horror.
Harry : Pisze tabliczka nie wchodź a ona wchodzi ...
Ty : Cicho!
Harry : Ale wyraźnie napisane ... Brawa za inteligencję
Ty : Zamknij się!
Harry : Dobra ...
Wszyscy : Shhhh ...
Po chwili kobieta ginie.
Harry : A nie mówiłem ....
Zayn ;



Imaginy z gifami 92
 Kłócisz się z Harrym podczas robienia obiadu. Zdenerwowana rzucasz wszystko i wychodzisz.
Harry :

Do pomieszczenia wchodzi Lou, Harry zaczyna kroić warzywa.
Lou : Ty płaczesz?
Harry : To przez cebulę ..

Lou : Ale ty kroisz ziemniaki!



Imaginy z gifami 93
Niall: (T.i) patrz jak wysoko odbiję piłkę!
Ty : Dobra dawaj ...
Po chwili.
Niall :

Ty :



Imaginy z gifami 94
Liam wraz z waszym synem ogląda bajki.
Ty : Który z was pomoże mi z obiadem?
Liam :



Imaginy z gifami 95
Rozmawiasz z mamą przez telefon. Po 30 minutach rozłączasz się.
Louis : To był polski tak?

Ty : Yhym ...
Louis : Co to w ogóle za język?
Ty : Normalny ...
Ty : 30 minut uczyłem się powiedzieć poprawnie dzień dobry, a ty mówisz normalny



Imaginy z gifami 96
Harry : Może pójdziemy do kina .. Podobno grają coś fajnego ...
Ty : < nucisz coś >
Harry : < szturcha cię >
Ty : < patrzysz na niego >
Harry : Ty ... zdejmij słuchawki



Imaginy z gifami 97
Niall : Kochanie zrobię gwiazdę!
Ty : Ok ... Czemu nie ...
Niall :

Ty ; < próbujesz powstrzymać śmiech>
Niall :



Imaginy z gifami 98
Opiekujecie się z Liamem kotem Harrego.
Liam : Kici kici
Kot :

Liam :

Ty :



Imaginy z gifami 99
Budzisz sie rano przed Zaynem. Wstajesz z łóżka i przechodzisz na drugą stronę łóżka w celu odsłonięcia nieco rolety, gdyż w pokoju jest nieco ciemno. Kontem oka patrzysz na Malika. Podchodzisz do niego, kucając przy łóżku po czym przypatrujesz się jak śpi .. 
Ty ; Nie wiem czym zasłużyłam na taki skarb <szepczesz,głaszcząc jego policzek > 
Zayn : 



Ach ile wspomnień ;__; Ok miłego tygodnia i do następnej notki w piątek kociaki :** Wtedy napisze wam co wykombinowałam na pierwsze urodziny bloga :) Yeah to już w tym miesiącu :**

30 komentarzy:

  1. hahahahahhaha XD świetne <3
    Werka

    OdpowiedzUsuń
  2. super nie mogę uwierzyć że to już setne imaginy z gifami
    one zawsze mnie rozweselają
    ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tego bloga <3 Nie do wiary, że to już setne imagify, a zaraz blog będzie miał roczek <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Awwww <3 To już roczek... Genialne <3 !

    Wera Horan xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje imaginy są genialne ! Dodaj kolejne jak najwcześniej . :******************

    OdpowiedzUsuń
  6. Omg... Genialne! A ten kot Hazzy jest serio nawiedzony jakiś...
    Ritaa <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudo ! Kocham Cię ! Nie mogę doczekać się piątku , chce wiedzieć co wykombinowałaś na urodzinki bloga . SherrStyles

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne <33 ;* Najbardziej lubię gifki z Hazzą <3
    ~Darcy<33

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze raz wielkie dziękuję za twojego bloga jest genialny ! Obiecaj mi ,że będziesz go prowadzić do końca zycia ,a jak latająca łyżka urwie ci ręce to pisz nosem :)

    Julia :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialneja chce dalej. Zrobię ci tort w kształcie .....nie mam bladego pojęcia wybierz se wzór :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIAŁE!!!!!!!!!!!!!!!!! WSZYSTKIE SUPER!!!!!!!!!! ALE NIE MOGE SIĘ PRZESTAĆ ŚMIAĆ Z 57 :) Zosia xx

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog jest jedynym blogiem, który odwiedzam codziennie, w nadziei na nowy post! Jest po prostu najlepszy :D Zawsze poprawia mi humor.
    Uwielbiam go <3
    Życzę ci dużo weny ;***
    Kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne, tobie naprawdę świetne pomysły się nie kończą. To najlepsze imagify jakie widziałam. Życzę weny, teraz czekam aż dobijesz do 200!!!
    pozdrowienia
    czarownica

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam się, że nie wchodziłam na twojego bloga od początku.. ._.
    Ale gdy zaczęłam już wchodzić przejrzałam wszystkie notki *.* ^^
    Naprawdę świetny ten blog!!! *o* Obiecaj mi że będziesz pisać go do końca życia ^^ xD Uwielbiam cię <3
    Pozdrawiam i zapraszam:
    youstolemyheartblogoonedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. W dwa dni nadrobiłam wszystkie posty, oby tak dalej! Czekamy na kolejne gify :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no to co obiecalam sto sto lat hehe :* syla

    OdpowiedzUsuń
  17. Hey :3 znalazłam THIS IS US do zobaczenia za darmo na tej stronie:
    http://onedirectiononline2013.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh... ile swpomnień. Przypomniało mi się jak zobaczyłam twego bloga byłam sama w domu i całą noc przesiedziałam na kompie oglądając imaginy :)

    Julia

    OdpowiedzUsuń
  19. Są zajebiste spróbuj napisać +18 ale taki nie przesadzony!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ;* Ten kot mnie rozwala xD

    OdpowiedzUsuń
  21. 99 rządzi <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Boże, boże, boże ze śmiechu spadłam z łóżka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Awwwwwwwwwwww najlepszy ostatni wienej o Zaynie :* <3

    OdpowiedzUsuń
  24. zgadzam sie taki słodki i zdecydowanie więcej o Zaynie <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3