Translate

niedziela, 20 października 2013

Imaginy z gifami 95

Sieeeemanko! Właśnie wróciłam od siostry - Depilowała mi brwi. Ach i te moje łzy hehe Mam do was małe pytanko: Co się dzieje? Pod ostatnią notką z gifami 8 komentarzy? Pod opowiadaniem zaledwie 6? Ej no! Smutno mi przez to :<


1# Zajęłaś łazienkę.
Zayn : Kochanie pośpiesz się mam wywiad z chłopakami o 11



2# Esemesujesz z Lou.
Ty : Kocham cię misiek ...
Louis : < patrzy na Liama siedzącego obok> Kocha mnie ...



3# Harry pieczę na twoje urodziny tort.
Zayn : Przynajmniej próbowałeś czy dobre? ...
Harry : Trochę suche ...

Po chwili.
Harry : Poleję je wodą i będzie ok ...



4# Leci mecz na który Liam czekał od dawna.
Ty : Liam do cholery gdzie jest ten pilot?!
Liam : Ja nic nie wiem .. Nic nie wiedziałem



5# Niall chce cię wystraszyć gdy będziesz wchodziła do domu z ogrodu. Szybko staje obok drzwi wejściowych z tarasu.
Ty : Kochanie nie wiesz gdzie jest ta taka mał.... Czemu stoisz w kącie? - Wchodzisz przez wejście z kuchni.
Niall :



6# Przyjeżdża do ciebie przyjaciółka z którą dawno się nie widziałaś. Zaczynasz z nią gadać i nie masz czasu dla Zayna.
Zayn : Chodź Niall pogramy w piłkę ...



7# Rozmawiasz z mamą przez telefon. Po 30 minutach rozłączasz się.
Louis : To był polski tak?

Ty : Yhym ...
Louis : Co to w ogóle za język?
Ty : Normalny ...
Ty : 30 minut uczyłem się powiedzieć poprawnie dzień dobry, a ty mówisz normalny



8# Siedzisz z Harrym na ławce w parku.
Ty : Pociągają mnie szaleni mężczyźni ...
2 minuty później.
Harry :



9# Puszczasz Liamowi swoją ulubioną piosenkę.
Liaś ;



10# Niall przychodzi zmęczony do domu z pracy, z ledwością sie porusza.
Ty : Dziś na obiad zrobiłam bigos ...
Niall :



Dobra a teraz zmykam zaraz Szybcy i wściekli na Tvn7 <3 Jeśli jesteś fanką Tay to sory ale zabije Nialla za to że ją przytulił po prostu ukatrupię  Hehehe nie no dobra może prędzej ukatrupię ją .... Przy okazji mina kolesiówy siedzącej między Taylor a tym czarnym <3

27 komentarzy:

  1. Nie moge z 7. :D
    Hahahaha.
    Zapraszam do mnie pojawił sie odcinek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne jak zawsze :D
    Już nie mogę się doczekać kolejnych :)
    Zapraszam http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. http://knowivedonewrong-leftyourhearttorn.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejj świetne jak zwykle <3
    Magda xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście , najlepsze . Aż mi przykro , że dopiero za tydzień następny post :(

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne xP muszę zmienić gacie tak się śmiałam xP Niall , kochany jesteś tzn. ZIMNYM TRUPEM !!! Lulu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, super i jeszcze raz super :D

    Zapraszam do siebie: http://little-things-1d-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha 7 i 8 najlepsza :D
    czekam na następne :**

    OdpowiedzUsuń
  9. hehehehe po prostu zajebiste syla :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebiste 7,3,4,5 są zajebiste zaraz wszystki są zajebiste :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam twoje imaginy. Zawsze poprawiają mi humor :)
    7 rozwalił system ;)
    -A.

    OdpowiedzUsuń
  12. 7 genialny!
    Polecam bloga!
    http://loveislikeafire-grooves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham twojego bloga<3 7 i 10 mistrzostwo!!!!!!!!!!!!!! Cukierkowa<3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zobaczyłam twojego bloga przez przypadek gdy moi rodzice poszli na impreze a ja byłam sam w domu i mi się nudziło. Przesiedziałam cały wieczur na twoim blogu. Jest GENIALNY i o wiele lepszy od officjalnego polskiego blogu o one direction. Kocham cię i twojego bloga a zwłaszcza imaginy z gifami <3

    OdpowiedzUsuń
  15. A tam powyżej pisze Julia z Wrocławia. Sorka zapomniałam się podpisać a wiem ,żę chcesz wiedzieć z kim masz do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarąbiste!!! *.*
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:D
    cosdladirectioners.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Powiedz, jak Ty to robisz!? Wszystko co wstawisz na bloga jest wręcz zajebiście zarąbiste!!! /Avi :-*

    OdpowiedzUsuń
  18. OłEmDżi ! Ty jesteś zayebysta! Boooooskie <333 7 & 10 Mwahahahahaha ! Niall, wrrr...
    Wera Horan xx

    OdpowiedzUsuń
  19. W 2 wygląda jak by naprawde mówił "Kocha mnie" ;3

    OdpowiedzUsuń
  20. YYyy, Horan jestes trupem ! Jak mógł przytulac Taylor?! Niby czego miał jej gratulować? tego że zdobyła nagrode za piosenke o następnym chłopaku ktorego zostawiła a był nim także Harry ! A imaginy swietne. Klaudia xXx

    OdpowiedzUsuń
  21. Siódmy jest spoko tak jak reszta ......♥
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  22. 7 był najlepszy a w 2 ja na serio myślałam że on mówi kocha mnie a tak po za tym to super <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  23. 7 i 8 mnie rozwaliło ze śmiechu spadłam z łużka

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3