Translate

sobota, 18 maja 2013

Imaginy z gifami 45

Hej! ... Co się z wami dzieję jest coraz mniej komentarzy :'(


1# Koniec ostatniej piosenki i myśl że stoisz za kulisami.
Lou :



2# Niall wygrywa mecz ze swoją drużyną.
Niall : To dla ciebie skarbie




3# Zayn czeka na ciebie przed domem.
Zayn : ... Kochanie pośpiesz się ...




4# Rano
Liam :


Ty : Misiek ???
Liam : hym ???
Ty : Chodź tu ....
Liam :


Ty : No chodź ....
Liam : Emm ... Niech ja pomyślę ...


Ty : Liam ?!
Liam : Ok ok już idę do ciebie ....




5# Poszłaś z Harrym na badanie USG ponieważ jesteś w ciąży.
Harry :


Lekarz : Widzicie tą małą kropkę o tutaj .... To wasze dziecko
Harry :




6# Jesteś z Lou i jego rodziną na obiedzie w restauracji.
Ty : Wczoraj Louis poprosił mnie o rękę ....
Lou :


Johannah : Tak się cieszę dzieciaki < przytula cię >
Ojczym Lou : Nareszcie się ustatkujesz ... Mam nadzieję że i twoje zachowanie zmieni się na bardziej dojrzalsze ...
Lou : Hehehehehehhehehehe niezły żart


Johannah : < Do męża > Naprawdę w to wierzysz ??? ...




7# Niall : Słyszałem że ostatnio bajerowałeś do (t.i) ???
Lou : ......
Niall : Musisz mi za to zapłacić ....
Lou : .......
* Po chwili *




8# Zayn wyjeżdża w dłuższą trasę. Cały czas za tobą tęskni.




9# Jedziesz z Liamem na wakacje. Payne na lotnisku :




10# Koleżanka : Mam numer tego kolesia z 1D Harrego czy jak mu tam.
Ty : Ta jasne ...
Koleżanka : No tak patrz ...
Ty :




Mam nadzieję że pojawią się komentarze :D Pozdrawiam myszki :*

14 komentarzy:

  1. Hahahaha, świetne. Wszystkie super ale to z Louisem najlepsze xd-Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super uwielbiam czytać twoje gify, bo zawsze poprawiają mi humor najlepsza szóstka :)hahah czekam na następne.
    Jak będziesz miała czas to odwiedź mojego bloga http://bbestofthebest.blogspot.com/ nie jest o 1D, ale może ci się spodoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Z louisem najlepsze tak trzymaj:-:-):-$

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha ;) Takie imaginy zawsze poprawiają mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Imaginy super. Uwielbiam Cię i tego bloga. Świetnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  6. haha super ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super :p a kiedy będzie 4 część twojego opowiadania o Niall'u, mam nadzieje że szybko bo bardzo chce się dowiedzieć jak skończy, mam nadzieje że szczęśliwie :D Domka ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłabyś imaginy z gifami dla mnie z Liam'em tak na pocieszenie :C Byłabym wdzięczna :*
    P.S. Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze najlepsze ! i czekam na kolejne ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę , że to najlepszy blog na całym świecie :) Na pewno gdy by to 1D zobaczyło byli by pod wielkim wrażeniem . :) Szczególnie Niall :D Mogłabym prosić o imagify z Niallem ?
    Byłabym wdzięczna! :)
    Dalszych sukcesów w sprawie bloga i w szkole chociaż pewnie jesteś mądra :)
    PS. Zielona Góra pozdrawia!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Boże oby !!! Bym się posiusiała z radości i rozniosła pewnie tan pokój w którym się znajduję. Ale to tylko marzenia więc .... Tssa właśnie zabrakło mi słów ... Dzięki za tak milutki komentarz :* <3 I dziękuję za pozdrowienia < z drugiego końca kraju ale co tam xD > Pozdrawiam cię i calutką Zieloną Górę :D

      Usuń
  11. Chciałabym się dowiedzieć co to znaczy ten skrót : [t.i] Bo jestem w tyle ale i tak kocham NIALLA <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3