Translate

niedziela, 12 maja 2013

imaginy z gifami 43

Hej myszki! Od razu przepraszam za dwudniową nieobecność .... Za dużo miałam wyjazdów można powiedzieć. Do tego cała zajęta sobota. Miałam wczoraj w planach pomalowanie końcówek na blond, mam rude/ mahoniowe włosy więc nawet spoko by to wyglądało. Ale mam kurcze pecha i kupiłam za słabą farbę -,-' Brawa dla mnie :D Moja fryzjerka, siostra znaczy się straciła czas podobnie jak i ja. Jeszcze muszę się nauczyć na sprawdzian z matmy i biologi. Ludzie ja chce już wakacje !!!



1# Chłopiec : Nie mam rodziny, moi rodzice zmarli jak miałem 2 lata .... Żyje na ulicy ...
Zayn:


* Po 2 dniach *
Zayn : Kochanie poznaj ( imię chłopca ), będzie z nami mieszkał ...




2# Wieczór kawalerski Harrego.
Liam : No żryj to !!!




3# Lou zatrzasną drzwi i nie może wyjść z pokoju.
Lou: ( t.i ) !!!!!!





4# Niall za dużo o tobie mówił, więc Liam zakrył mu twarz ręką.
Po chwili.
Liam : Niall fuuuu





5# Za 40 lat.
Liam : Kochanie patrz nadal to umiem ....




6# Zayn :


Ty : Co znowu zmalowałeś ???? ....
Zayn : ..... Nic ....
< dzwonek do drzwi > Otwierasz i widzisz wściekłego, mokrego sąsiada. Koleś wylewa na ciebie wiadro wody i odchodzi.
Ty : Zayn !!!!!!!
Zayn : Myłem samochód, wąż mi się wyślizną z rąk i .....


Ty : Liczę do 3 ...
Zayn : Ale ......


Ty : 1 ......
Zayn : ( T.i ) ????
Ty : 2 ........ < sięgasz po parasolkę >
Zayn : Co chcesz zrobić ??? < ucieka >
Ty : 3 !!! Jak ja cię ku*wa dorwę !!!!




7# Harry :


Directioner :


Larry shipper : Wiedziałam!






8# Jedziesz z Harrym na wycieczkę po Londynie.
Harry : Jestem głodny ...


Ty : ........
Harry : Masz kanapkę ???


Ty : ............. o,0
Harry : Co ja się wygłupiam .... Do rzeczy masz wiesz no ten ... Ekhem okres ???



Ty : Mam ....
Harry : BOŻE !!!





9# Chłopacy robią kawał Lou.
Niall : Stary stoi ci ....
Lou : O co ci chodzi nic mi nie stoi .... O boże ...





10# Ty : No weź ...
Niall : Daj spokój .....
Ty : No proszę ....
Niall : Nie !!!
Ty : I tak nikt tego nie zobaczy ...
Niall : Ok .... Zatańczę
2 minuty później :




11# Ty : Chłopcy ok ... wprowadzam się do was !!!
Liam & Harry :





Ok .... Mam nadzieję że się spodobały. A teraz parę śmiesznych gifów z 1D

Lou i jego ..... tyłek




Opa opa Hazza style




Lux i Harry .... Awwwwww :3




Tęsknie :'(




A na koniec mam małe pytanko .... Więc ... Lubicie mnie choć tak troszeczkę ????  :D <3

9 komentarzy:

  1. Ja cię nie lubię , ja cię kocham ;** I świetne te wszystkie twoje imaginy , a na sexy tyłku Lou spadłam z krzesła i chyba nie wstanę ;) ;D porawiłaś mi humor w ten brzydki weekend ;* pozdrawiam Olaa ♥ a i mam aska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam cię! <3 hahahha świetne imagify :D- Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię cię <33 A kiedy będzie kolejna część z Harrym?
    A i zapraszam na mojego bloga :http://moje-imaginy-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. głupie pytanie ! uwielbiam Cie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz cuuudownego bloga i ty się jeszcze pytasz czy Cię lubimy ??? !!!! Kochamy Cie!!! ;* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No co to za pytanie. Masz super bloga i wg. jest super.

    OdpowiedzUsuń
  7. JA CIE UWIELBIAM! :D Super! Czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam cię jak chyba każdy a i zapraszam na mojego bloga http://onedirectionforeveryoung.bloa.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja cię nie lubie................................... ja cię KOCHAM

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3