Translate

piątek, 31 maja 2013

Imaginy z gifami 53

Cześć! Dziś notka zn troszkę późno .... Warunki atmosferyczne nie pozwoliły mi niestety na to ; __ ; 


Imaginy są dla tych dwóch komentarzy :D  



1# Ty : Harry gorąco mi ... 
Harry : 
Ty : ..... Ty mądry jesteś ???? 
Harry : Przynajmniej nie jest ci już gorąco ... 


2# Siadasz obok Styles'a. 
Harry : 


3# Harry : Kupiłem banany !!! 
Wasza córka : 


4# Harry jest w trasie. Przysyłasz mu tą wiadomość podczas koncertu. 
Ty : Przepraszam ale to koniec ... Nie umiem tak dalej ... Bez ciebie, twojego dotyku, ust, głosu .... Zapomnij o wszystkim tak będzie lepiej .... 
Harry : < po przeczytaniu wiadomości > 
Po paru minutach przysyłasz kolejny. 
Ty : Nie martw się o dom ... Wyprowadzę się jeszcze dzisiaj ... Wyjadę z Londynu .... Na zawsze 
Harry : 
Lou : Wszystko ok ?? 
Harry : Nic nie jest ok ... < zbiega za sceny > 



5# Ochroniarz - Harry poznaj moją siostrzenice ( t.i ).
Harry : Hi ... 


6# Harry przebiera wasze dziecko. Otwiera pampersa. 
Harry : Yłłłłłłł



7# Podpisywanie płyt .... Ty ... Duży dekolt. 
Harry : 


8# Harry jest chory. Opiekujesz się nim. 
Harry : Przynieś mi kakałko ... 
Ty : .... Serio ??? 
Harry :  Yhym ... 



Imaginy z Lou dla autorki tego komentarza :


Przepraszam że musiałaś aż tak długo czekać :'( 

1# Ty : No co masz ochotę ??? 
Lou : No wiesz ... 
Ty : Na ekhem ?? 
Lou : Nom ... 
Ty : Jeśli Ekhem to nie ma mowy ... 
Lou : ................... 


2# Ty : I co wygraliście coś ... 
Lou : A tylko nasz album okrył się platyną ... Nic szczególnego 


3# Lou idzie z waszym dzieckiem do lekarza. 
Doktor : < do dziecka > No wystaw język .... 
Dziecko : Ale ja nie umiem ... 
Doktor : To nie jest takie trudne ... Wystaw język ... Musimy sprawdzić gardełko ... 
Dziecko : Tato ??? 
Lou : Zrób tak ... 


4# Idziesz z Lou do parku. Idziesz kupić coś do picia, kiedy Louisa zaczepia jakiś paparazzi. 
Paparazzi : Gdzie jest twoja dziewczyna ??? 
Lou : Uh .... 
Nie wiem ... 
Zniknęła ... 


5# Lou : Jak to zabrakło marchewek ??? 

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię twoje imaginy z gifami. Strasznie mi się nudzi. Czy mogłabym cię prosić o imaginy z Zaynem ? Bardzo proszę :) Kinga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam misiek ale już nie przyjmuje dedyków ... Pisałam o tym w notce Imaginy z gifami 52 .... Ale obiecuję że jak zn pojawią się tu takie dedykacje to na pewno będziesz pierwszą z osób które ją otrzymają :D

      Pozdrawiam :*

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  2. Świetne :) Wiesz, że twój blog mi się bardzo podoba i bardzo go lubię. Twoje blogi zajmują 2 miejsca na 7 blogów które czytam. Postarałam się ograniczyć, heh. Cieszę się, że poprawiłaś mi humorek. Miło mi znów wrócić do komentowania twoich blogów. Są naprawdę bardzo dobre. Przemyślałam parę spraw i znów postaram się być na bieżąco.
    Jednak rozbawia mnie to, że każde imagify są teraz "na zamówienie". Każdy teraz będzie prosił o kolejne.
    No cóż... O ile się nie mylę to w poprzedniej notce z imagifami było napisane, że nie przyjmujesz żadnych zgłoszeń, heh.
    Pozdrawiam i całuję xxx

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Ci bardzoooooo <3 Świetne prace oraz poprawiłaś mi humor :D Love ya!
    Całuję i pozdrawiam :**

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! <333- Werka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy będziesz na gg ?
    Patrycja :)
    Imaginy świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje za dedyk ,bardzo poprawiłaś mi humor c: Masz świetne pomysły :D
    Jestem wielką fanką twojego bloga :)
    Vanessa Styles

    OdpowiedzUsuń
  7. z Louisem świetne !
    ale z Harrym GENIALNE ! ! ! :D
    mogę je czytać non - stop :D


    ps.uwielbiam tego bloga :P

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3