Translate

czwartek, 16 maja 2013

Wielka niespodzianka 1D - trasa 2014

Hej! Więc o 13 ... konkretnie po 13 ujawniona została wielka niespodzianka 1D. Jest nią trasa w 2014 roku *,* Chłopacy będą występować na stadionach ... Mega wyczyn jak dla mnie :D Ogólnie jak się dowiedziałam to się popłakałam ... Hehe mina nauczycielki .. Bezcenna :> Koleżanka mnie uspokajała .. Na marne ale co tam ... Na razie koncerty na liście są w Brutani, Irlandii i Ameryce Łacińskiej :D Kolejne będą dopisywane z czasem więc mam zaglądać .... Jeśli znajdzie się tam Polska to padnę na zawał :') http://www.onedirectionmusic.com/

Parę zdjęć z konferencji :D












Miłego dnia myszki :>

Właśnie zapomniałabym ... UWAGA ... Pod koniec tego roku pojawi się 3 krążek chłopaków :D Chłopacy powiedzieli że będzie bardziej rockowy i wg <3 Więc Oby do końca roku ..

To potwierdzenie ... https://soundcloud.com/sugarscape-1/more-from-one-directions-where#new-timed-comment-at-28404

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3