Translate

poniedziałek, 6 maja 2013

Think that we got more time

Siem! Od czasu do czasu dodaję takie posty jak Sooner or later they all will be gone.  Może kojarzycie hym??? Więc dziś .... coż nie mogę powiedzieć że to coś odwrotnego... innego. Ale jeśli macie wolne 2 godzinki i chcecie je poświęcić na małą chwilę oderwania się od rzeczywistości  to Zapraszam. 

Miśki przygotujcie sobie paczkę chusteczek może 2. Włączcie wideo i oddajcie się w wir wspomnień, przenieście się w tamte czasy, oddajcie się im na ten jeden moment :D 

Miłego oglądania :D <3 




Mam nadzieję że przeżyliście z nimi to wszystko od nowa .... Tęsknicie nie ??? Naprawdę oglądając to płakałam cały czas od momentu kiedy zobaczyłam Harrego z rodziną do momentu kiedy prowadzący powiedział " A w finale zostaje ..... Rebecca ". Trudne do przetworzenia ... ale mimo to udało im się. Może nie wygrali X-Factor .... Wygrali co innego .... przyjaźń. Pomimo to spełnili marzenie .... zdobyli fanów.  

Ogólnie wiele się zmieniło .... Zauważcie z każdym tygodniem więź między nimi powiększała się, była coraz mocniejsza. 

                           


Mam nadzieję że nie żałujecie czasu spędzonego przy tej notce :D Pozdrawiam kotki 

********************************************************************

Tak na marginesie ... Słyszeliście o Zarwaniu Lanielle ??? Ja nie uwierzę do póki, któryś z nich prosto w kamerę nie krzyknie .... To już koniec 

1 komentarz:

  1. Dziękuję za zajęcie mi czasu na 2 godziny. Ryczę, wciąż i wciąż. Nie chcę już myśleć o tym jak oni dorastają. Lalalalalalalalalalalalala oni wcale nie dorastają!!! Lalalalalalalalalalalallalalalalala nie!!! Wybacz tylko tyle potrafię z siebie wydusić. :'(
    A co do Lanielle ja również chcę potwierdzenia. Ja nie chcę żeby oni się rozstawali, są/byli piękną parą. :'(

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3