Translate

niedziela, 26 maja 2013

Informacje

Hej! Robię wszystko w szybkim tempie ... Próbuje na raz ogarnąć dwa blogi ... Trochę trudne ... Ale muszę podołać ... Przepraszam jeśli ominę parę rzeczy :D

Barcelona 21.05.13r.





















Jestem jak Styles też zawsze nosze dwa telefony 


Lux i ja mamy rude włosy :3 Czekajcie przecież ona miała blond 0,o
What the hell ??? 











Niemcy 17.05.13r.











Styles z Tatusiem



Zdjęcia dodane ostatnio na IG przez Harrego
















Nowe zdjęcie Payna
Zdjęcie: Nowe zdjęcie z Liamem
Reklamówka 1D ... Hehe 
























5 czerwca ma się pojawić na naszych sklepach biografia Harrego




Hiszpania 25.05.13r.





Suszymy ząbki  :D 














On ma skarpetki !!!!!! Louis !!!! 

























Więc przedstawiam wam Harrego Idiotę I





 Raj dla Directioners ..... God Mom plissssssss


Harry parę lat temu ..... 0,o Czy ja widzę aparat na zębach ???


9 komentarzy:

  1. Jak ja lubię te zdjęcia z Harrym i Lux.. Ale te zdjęcia pod tytułem "Harry Idiota".. No powiedz..! Dlaczego mój idol musi być idiotą?! Aha.. a dostanę z nim te gify?! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja dostane gify z Niall'em? Plisssssss ;3

    Wikunia Horan

    OdpowiedzUsuń
  3. Super notka ;)
    Jak Lux jest słodka ;*

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiecie czemu Harremu w Niemczech tak stoją włosy? Proste! Wystraszył się Niemek! xd

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3