Translate

sobota, 25 maja 2013

Chwila refleksji

Ok babki ... Dziś czas na małe przemyślenia ... Od czasu do czasu takie notki się tu pojawiają ... Muszę to z siebie w końcu wydusić bo zaraz coś się komuś stanie.

Tyczy się to WSZYSTKICH.

Ok Jak wiemy lub nie wiemy El jest właśnie u Louisa ... Pojechała do niego ze swoim przyjacielem Maxsem. Zdjęcie zrobione na mieście ...



Widziałam na fb różne spekulacje na ten temat. Niektóre dziewczyny pisały nawet że Larry się ujawni. Dziś spróbuję wam coś uświadomić ok ... Więc Larry ???? Hym kto to tak naprawdę jest ??? Niby związek Lou i Hazzy .... El ??? Broda, przykrywka ???

Miśki a braliście pod uwagę fakt ... możliwość że TO nieprawda ... Według mnie wyglądało to tak. Fanki zauważyły że Louis i Harry są blisko siebie ... Czyli co od razu geje ??? .... No ta najlepiej ... Chłopcy może się na początku tym nie przejmowali, myśleli że to minie. A co się okazuję nie mija ... A dlaczego ??? Bo my Directioners nakręciliśmy się na maksa. Chłopcom zaczęło być to uciążliwe więc co robi modest ??? Postanawia związać Louisa i El ... Równie dobrze mógł to być też pomysł chłopaków.

Naprawdę jestem Larry shipper ale traktuję to jako ŻART nie biorę to na poważnie. Mogę się mylić to maja teoria możecie się ze mną nie zgodzić. Ale zauważcie jak oni teraz się zachowują .... Było tak przed tą fazą na Larrego ??? Nie a dlaczego ??? Chłopcy czuli się swobodnie. Naprawdę nie obwiniam Modest o nic < no prawie o nic >  ... Jak już powiedział chłopcy mogli wymyślić ten związek z El żeby zmniejszyć nieco plotki .. Niestety znowu się pomylili ... Fanki obwiniają menadżerów .... To się toczy w kółko ... Oni próbują zapobiegać my to rujnujemy.

Możecie mnie hejować .. Proszę chciała wam przedstawić moją wersje.

5 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą w 100 %
    :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na ten temat take samo zdanie jak ty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z tobą! <3- Werka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co wybrać, bo tak naprawdę nic nie wiemy o zaistniałej tam sytuacji. Ludzie przyjmują wiele wersji związku El i Lou i tak naprawdę każda może być prawdziwa. Może El to rzeczywiście "broda", a może oni się kochają??? Nikt tego nie wie. Jedyne co wiemy wszyscy jest to, że ta sytuacja jest dla chłopców problemem. Przykro mi, gdy patrzę jak oni boją się dotknąć i znów nie wiemy czy w obawie przed "Modest!" czy też przed nami...
    Jestem ich ogromną fanką i uszanuję(może z wielkim smutkiem i bólem serca, ale uszanuję) ich decyzje...
    A teraz sorry że ten komentarz taki, bez ładu i składu ale jeśli chodzi o Larrego to mam totalny mętlik w głowie......

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem dlaczego robią takie 'halo' z powodu "Larrego". Mi to nie przeszkadza ... I twoja teoria , być może jest prawdziwa ;) - Ola

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3