Translate

czwartek, 3 stycznia 2013

Imaginy z gifami 10

Hej co tam jutro piątek potem weekend i Premiera teledysku. Potem będzie na pewno imprezka wiecie urodziny Zayna akurat są 12 kiedy ja jadę do sis a raczej siostrzenicy na jej 2 urodziny :) będzie się świętowało i myślało o Zaynie hehe :) Właśnie oglądam Twitcama Liama i Nialla i leje hehe co za downy

Od początku do 5:20 najlepsze ... początek mnie rozwalił :O




hehehehehe  ostatnio dodałam nową zakładkę tam u góry nazwa  " o mnie " ... może chcecie mnie lepiej poznać no więc zapraszam jak ktoś jest ciekawy :o  no dobra a teraz wasze ulubione imaginy z gifami ....



1# Lou: (t.i) powiedziała mi że mnie kocha ...
Zayn : Milcz !!!












2# Ty: Harry widziałeś mój szlafrok ???
Harry : nie










3#  Gdy Liam zauważy cię w tłumie














4# Ty : Kochanie wstawaj ...
Niall :









Ty: Jak wstaniesz to później pojedziemy do KFC
Niall:









Ty : W takim razie szlaban na całusy .....
Niall :



















5# W wywiadzie zaczynają mówić z chłopakami o tobie i Lou 
R: I co myślicie o (T.I) ???
1D : Jest wyjątkową dziewczyną 
Lou :















6#  Podczas wesela kuzynki szukasz Lou bo chcesz z nim zatańczyć
Lou :








Ty : Lou chce z tobą zatańczyć
Lou :












7# Liam : Lou patrz (t.i) ...
Lou :








Paul : Jezu Lou nic cie nie jest ????
Lou : Nie nie wszystko jest w jak najlepszym .... porządku














8# Twoja szefowa : przepraszam ale dzisiaj nie mogę przeprowadzić z wami wywiadu. Zrobi to za  mnie pani (t.i) .......  < wchodzisz do pomieszczenia >
1D :






















9# Rozmawiasz z Liammem i Niallem na skyp:
Ty: kocham cie Liam
Liam&Niall :










Ty : Ciebie taż Niall.
Niall :




















10# Harry : Lou odsuń sie psujesz widoki !!!
Lou : Nie !!!
Harry : Odsuń się !!!
Lou : Bo ?!
Harry: Nie widzę (t.i) !!!
Lou : I ???
Harry : Mam ci pomóc  czy sam sie odsuniesz ???
Lou : ......... -,-'
Harry :
















11# R : Opowiedz coś o swojej dziewczynie
Niall : Jest ładna, inteligentna, lubi sie ze mną droczyć ..... <  2 minuty później >  świetnie dogaduje się z chłopakami i moją rodziną ... i strasznie ją kocham
Liam: Dobra dość











13# Gdy Harry wraca do domu a cie w nim nie ma :

























14# Harry : (t.i) jest e ciąży
Niall & Lou : Gratulację












15# Gdy przechodzisz obok Zayna



















16# Wstawiasz nowe zdjęcia na fb.
Liam gdy je widzi.












16#  Ty : Liam jestem w ciąży 
Liam : Boże oby to był synek 












17# Rozmawiasz z Stylsem
Harry :


















18# Lou : są marchewki ....
Ty : Nie
Lou : A pójdziesz do sklepu i mi kupisz ????
Ty : Sam se idź
Lou : Proszę



















19 # piszesz z Harrym na tt. Loczek przysyła ci link, otwierasz go












Ty: Możemy jeszcze raz chyba mrugnęłam < odpisujesz >



20# Niall: no proszę proszę proszę
Liam nie mamy za dużo pracy i będziesz się rozpraszał ...
Niall : Proszę proszę prooooooooszę

Liam: Nie !!! 
Niall :
Liam : No dobra niech (t.i) przyjedzie stęskniliśmy się za nią 
























21# Ty: gdzie są wszystkie ręczniki z łazienki ?!?!
Chłopcy:














No dobra jest 21. A skoro jestem tak w temacie gifów to znalazłam o to taki




Ten tu go przytulić objąć nie wiem, a Lou takie coś no sory nie miło. Aż sie łezka w oku kręci :'( dobra to wsio  pa :****

6 komentarzy:

  1. supper!!!!
    nieźle się uśmiałam♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. 6, 7, ,8, 9 i 19. Są SUPCIO ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaa OMG larry się sypie!!!! Nie no żarcik ale nie widzieliśmy całego filmiku i o czym gadali

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog :D świetne imaginy <3 czekam na następne i już nie mogę się doczekać ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3