Translate

piątek, 24 maja 2013

Imaginy z Gifami 50 - Podsumowanie

Siemsiak mychy. Dziś jest już 50 post pod tytułem Imaginy z gifami. Od tego czasu napisałam, stworzyłam czy jak to tam zwał 659 imagifów .... Szczerze powiem WOW! Uzbierało się tego ... Więc z każdego posta wybrałam po jednym najlepszym gifie według mnie i was ... To co zaczynamy ???


1# Ty: kochanie ale naprawdę musze wyjechać, obiecałam rodzicom.
Rozumiesz co nie ???
Zayn :


Po twoim wyjezdzie :


2# Ktoś : (t.i) chodz nastraszymy liama tą łyżeczką
ty : ok
liam :




3# Ktoś :  Paul puścił bąka
chłopaki :



4# Jesteś za Stylsem w sklepie i stoicie przy chemi 
ty: Znalazłeś to o co cie prosiłam 
H:
Ty : Harry podaj mi te cholerne podpaski 


5# Ty : Lou jesteś taki słodki że aż mam ochotę cie polizać
Lou : Doprawdy ??



6# Jesteś z chłopakami u rodziców Liama i jego mama pokazuje wam stare zdjęcia Payna.
Mama: A tu taki tam Liam bez majteczek 
Liam : Mamo !!!
Niall :



7# Lou i Liam oglądają nagranie z koncertu.
Lou : Patrz .... patrz to ta ładna co ???
Liam: (t.i) ????


Lou : znasz ją ???
Liam : Koleżanka
Lou : Daj mi jej numer




8# Rozmawiasz z Lou o planach na dzisiejszą noc.
Ty: No i wiesz może byśmy ..........
Lou :


Ty : Nie dałeś mi dokończyć może byśmy obejrzeli jakąś komedie
Lou :




9# Harry : Niall żółwik
Niall : Nic nie widzę





10# Piszesz z Harrym na tt. Loczek przysyła ci link, otwierasz go

Ty: Możemy jeszcze raz chyba mrugnęłam < odpisujesz >


11# Twoja rozmowa z Liamem na skype :
Ty : Liam strasznie za tobą tęsknie ....
Liam : Ja za tobą też

Ty : To jest cholernie trudne
Liam : Wiem kochanie





12# Ktoś :  Wiedzieliście że (t.i) dziś przyjeżdza do Londynu do swojego kuzyna ???
Liam i Zayn : No coś ty 


później w garderobie 
Zayn : Wiedziałeś ???
Liam : Nie a ty ??? 
Zayn : Też nie .... Chłopaki jedziemy na lotnisko po (t.i)  !!! 
1D : 




13# Poprosiłaś chłopców żeby wytłumaczyli twojej siostrze co to znaczy sex bo ty jakoś nie umiesz. 
Liam : Bo widzisz to jest tak ..... 

Harry : No bo wiesz są pszczółki i ptaszki ..... 

Lou : Ona ma 12 lat nie pieprz jej o jakiś pszczółkach i ptaszkach  !!!! 


Siostra : Chodzi wam o sex tak ???? 
Zayn : 


Harry : O matko to już jest 3 ... 

Niall:  Nas tu nie było ... ok ??? 



14# Jedziesz z Zaynem do jego rodziców na obiad. W czasie drogi Zayn ma ochotę na małe co nieco. Zatrzymuje się przy pierwszym lepszym automacie z telefonem i dzwoni.
Mama : Słucham
Zayn : Hej mamo tu Zayn słuchaj spóźnimy się trochę z (t.i) ... samochód nam nawala



15# Jesteś z Harrym w sklepie z warzywami. Zostawiasz
loczka na chwile samego bo chcesz szybko znaleść to czego potrzebujesz.
Harry : ( t.i ) ????


Ty:  Co ??? .... Weź sie ogarnij !!!
Harry : O co ci chodzi ???





16# Niall dostaje od ciebie w prezęcia na urodziny tekturowego Obame
Niall : Czyż nie jestem do niego podobny ???


Ty : Ta podobieństwo uderzające .... uważaj bo jeszcze was pomylę i pójdę spać z tekturą ....
Niall :




17# Ty : Zayn Niam znowu bawi się tym wężem ogrodowym
Zayn :

Niam : 


ty : Zayn zrób coś !!!! 
Zayn : ...... Niam chodź pogramy w piłkę, mamie się okres zbliża 


Ty :  



18# Ty : Liam mała płacze możesz ją wziąć, bo ja robię jedzenie 
Liam : Ok misiu
Po 5 minutach :
Ty : Kochanie kolacja
Po chwili Liam wychodzi z pokoju :
Liam : Widzisz a to jest właśnie śnieżka ... ładna nie ???


19# Wbijasz do łazienki w której jest Zayn 
Zayn : 
Po  twoim wyjściu :
Zayn : Czemu ja kazałem jej wyjść ?? Co ze mnie za idiota 



20# Ty : No bez jaj kto zjadł moją ostatnią kanapkę ?? ...... 
Harry : 
* po chwili * 
Harry : 
Ty : Niall !!!! Odkupujesz mi kanapkę !!! 
Niall : No chyba sobie żartujesz ..... ja nic nie zjadłem 
Ty : Ta jasne to może krasnoludki co ??? 
Niall : ... Ale czemu zawsze wszystko na mnie ??? 
Ty : Bo wszystko wszystkim wyżerasz 
Niall : Ten ostatni raz to myślałam że to niczyje 
Ty : Ta jasne .... < odchodzisz > 
* Siadasz obok Harrego >
Harry : I jak ??? 
Ty : Nie przyz...... ała co to jest ?? .... Pudełko od kanapki ??  ...... Mojej kanapki .... Harry ??
Harry : 
Ty : To ty ją zjadłeś ?? Jezu Niall 
Harry : Sory to był impuls .... bałem się
Ty : Ta yhym ..... 
Lou : * obserwuje całą sytuacje *



21#  Jesteś na porodówce, właśnie rodzisz. Jest z tobą 1D.
Ty : Niall !!! Niall !!! To strasznie boli
Niall : Kochanie dasz radę jeszcze trochę < trzyma cię za rękę i całuje w usta >
Lou : < do Liama > Wolę żeby El miała cesarkę ...
Liam  : No ja też
Doktor : < zwraca się do Harrego > Mógł by pan mi pomóc ???
Harry :
* Między czasie na sale wpada Zayn *
Zayn : Jezu ...ale się zdyszałem .......... Harry czemu ty zaglądasz z lekarzem pod kołdrę ( t.i )??


22# * Robisz chłopakom zdjęcia * 
Ty : Ej no uśmiechnijcie się .... 
Liam&Lou : Jak mamy się uśmiechać, gdy jesteśmy na linii ognia ????.... 
Ty : Jakiej linii ognia ??? ..... oł ... amm ... ta  o,e 

23# ( I.dziecka ) : Tatusiu pomożesz mi ???
Niall : No jasne mały siadaj

( I.dziecka ) : Bo pani zadała nam w przedszkolu jakieś zadania ....
Niall : No dobra  to dawaj pierwsze
( I.dziecka ) : 2+3+9+5-10+2 = ????
Niall : O Jezu

( I.dziecka ) : Coś nie tak tato ???
Niall: Nie nie wszystko ok .... Wiesz co idź do mamy, ja muszę zadzwonić do wujka Liama


24# Przekomarzasz się z Lou :
Ty : Jesteś debilem, dosłownym  100% debilem
Lou : Jesteś debilem, dosłownym 100% debilem

Ty : Wkurzasz mnie ....
Lou : Wkurzasz mnie .....
Ty : ......... -,-' Z kim, ja żyje
Lou : yeah wygrałem .... Czekaj czekaj czy ty czasem nie powiedziałaś " z kim ja żyje " ????

Ty: < Naśladujesz go >  Czekaj czekaj czy ty czasem nie powiedziałaś " z kim ja żyje " ????
Lou :


25# Ty : Lou powiedz " kocham cię "
Lou : Kochlam cię
Ty : I love too
Lou :



26# Pieczesz z Harrym ciasto. Nagle zaczynacie bitwę na mąkę. 
* po 20 minutach * 
Ty : < jesteś prawie czysta > 
Harry Poddaje się wygrałaś 




27# Wasza córeczka : Tato a mi wujek Niall powiedział że mnie nie przyniósł bocian tylko że powstałam jak ty i mama się kochaliście
Harry : .....

Wasza córeczka : To jak to jest ???
Harry : Słońce bo to jest tak że .... ja i mamusia się kochamy

Wasza córeczka : Czyli jak mówicie do siebie kocham cię to to znaczy że będę miała  braciszka ???
Harry :



28#  Próbujesz przeprowadzić z Niallem poważną rozmowę.
Ty : Kochanie ja naprawdę nie chce cię zranić .....
Niall :

Ty : To naprawdę boli .... ale .....
Niall :
Ty : Zepsułam lodówkę .... 
Niall : 


29# Idziesz z Harrym, waszą córeczką, Dan i Liamem do zoo. 
Liam wraz z Darcy zatrzymuje się obok jednego ze sklepików ze słodyczami. 
Liam : To co chcesz ??? 
Darcy : To wulek to - wskazuje na czekoladę 
* W samochodzie * 
Darcy : 
 
Harry i Liam : 
* Po chwili * 
Harry : Kto dał jej tą czekoladę ???? 
Liam : 

30#  Ty : Nie umiesz o niej zapomnieć ... 
Liam :
Ty : Nie kochasz mnie ....
Liam : ............

Ty : Milczenie oznacza zgodę ...... - odchodzisz kawałek - Mam tylko jedno pytanie po co to było ??? Byłam dla ciebie tylko zabawką ???
Liam :

Ty : Podczas gdy ja umierałam z miłości do ciebie, myślałam o tobie dzień i noc ty traktowałaś mnie jak .... jak obcą osobę. Nienawidzę cię !!! < wychodzisz >

Liam :



31#  Zayn : Chciałbym ci coś powiedzieć .... 
Ty : To mów 
Zayn : Chodzi o to że od jakiegoś czasu k.... czekaj narysuje ci to. 
* Po chwili * 


32# Chłopcy proszę twojego tatę o zgodę żebyś pojechała z nimi do Londynu.
Chłopcy : Bardzo pana prosimy ....



Twój tato : Zgadzam się 
Chłopacy : 


Harry : Zgodził się .....



33# Idziesz z Niallem na zakupy. Podczas gdy Niall przegląda topy, ty idziesz do działu damskiego nie mówiąc mu o tym. Po 10 minutach chłopak szuka cię po całym sklepie. Gdy znajduje jakiegoś kolesia z megafonem pożycza go od niego i :
Niall : (T.i ) !!!!!! ( T.i ) !!!!!



34# Dziecko : Tato naucz mnie wiązać buty .
Zayn: < siada na podłodze > Robisz supełek, potem robisz pętelkę .....
Dziecko : Tato czekaj .... supełek, pętelka
Zayn : Brawo ....
Dziecko : I co dalej ???
Zayn : Teraz robisz tak < pokazuje kolejne kroki >
Dziecko : Udało się !!! Dzięki tato < przytula go > Kocham cię .....
Zayn : Ja ciebie też skarbie ....
Pod wieczór.
Ty : I jak ci poszła lekcja z ( imię dziecka ) ???
Zayn : On/ ona jest niesamowity/ta ....


35# Harry trenuje by móc cię kiedyś obronić.




36# Ty : O zobacz jaki śliczny kotek ......
Harry : Kici kici kici ....
Kot :

* po 5 minutach *
Ty : Jezu Harry nic ci nie jest ....
Harry : To był szatan nie kot .....





37# Harry : Mam ochotę na .....
Ty : Frytki ????
Harry : Nie ....

Ty : Kurczaka ???
Harry : Nie, nie na to
Ty : Hym niech ja pomyśle ..... Kukurydzę ???
Harry : Hehe nie skarbie na to też nie ....
Ty : Poddaje się ...
Harry : Mam ochotę na ciebie .....


38# Ty : Kochanie musimy posprzątać wreszcie w tym garażu. 
Lou : Jezu ... zapomniałam .... nie nakarmiłem Kevina 


39# Dziecko : Tato pomalujesz ze mną tą kolorowankę
Niall : Ok ...
Po czasie dziecko pokazuje ci pomalowaną kolorowankę, gdzie wszystko wychodzi za linię.
Ty : Piękny tylko wiesz musisz trochę popracować
Dziecko : Mamo ale to praca taty ....
Ty :


40#  Liam próbuje uśpić wasze dziecko.
Liam : A teraz aaaaaaa


41# Ty : Chodź tu do mnie .... Pokażę ci coś. 
Lou : Już lecę ... 
Ty : < całujesz go > 
Lou : 


42# Idziesz z Zaynem na sesje. Chłopak chce ci zaimponować i próbuje zachowywać się jak profesjonalista.


43# Wieczór kawalerski Harrego.
Liam : No żryj to !!!



44# Podpisywanie płyt :
Kłócisz się z inną fanką przy Liamie o to która go pierwsza przytuli.
Liam :



45# Zayn czeka na ciebie przed domem.
Zayn : ... Kochanie pośpiesz się ...


46# Liam podczas pobytu w trasie nagrywa dla cb filmiki.
Liam : Dzień dobry kochanie dziś byliśmy w Paryżu. Szkoda żę cię z niami nie było jak zwiedzaliśmy Wieże Eiffla. To coś jest ogromne ... Spotkałem tak taką  dziewczynę która zrobiła coś takiego ...


47# Harry : Nie chce wam niczego sugerować ale skończył się papier w kiblu .. a muszę za potrzebą ...


48# Lou : A teraz wszyscy ręce w górę !!!
Ty :


49# Zayn : No chodź tu ...
Ty : Czekaj tylko wezmę prysznic ...
* Po 15 min *
Ty : To co ....
Zayn :



Które najbardziej wam się podoba ??? Tak wiem sporo ich :'D Ogarniacie że na blogu takich moich wypocin jest już 659 ... [69] hehe Styles czuwa :3 

7 komentarzy:

  1. Świetnie wychodzą Ci imaginy! Czekam na następne!:) Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://one-direction-13.blogspot.com/2013/05/prolog.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mogę powiedzieć, które mi się najbardziej podoba bo.. wszystkie są genialne i niesamowite ! :D Uwielbiam Twojego bloga i wchodzę tu praktycznie codziennie. Po prostu jest najlepszy <3
    ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. HARRY I KOT.
    ,,TO BYL SZATAN A NIE KOT. '' o lol

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ogromny talent ... ! Ja tu wchodzę codziennie . :)
    Jesteś świetna !!!
    Ś-W-I-E-T-N-A !!!
    Mogłabym prosić o imaginy z Niallem? :)
    Jeśli nie sprawia Ci to żadnego kłopotu :)
    Pati :)
    A i nie mogę powiedzieć , który jest najfajniejszy ... :)
    Wszystkie są zajebiste ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi się: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14,15,16,17,18,19,20,21,22,23,24,25,26,27,28,29,30,31,32,33,34,35,36,37,38,39,40,41,42,43,44,45,46, 47,48,49 imagif ;DD Uwielbiam je i CIEBIE !

    Pozdr. Patrycja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ś-W-I-E-T-N-E imagify wszystkie są bardzo fajne ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3