Translate

piątek, 12 kwietnia 2013

Imaginy z gifami 29

Witam  ..... Mam troszkę mało czasu. Następny tydzień też mam cały zawalony. To plakat, to kartkówka, to spr. z fizyki, to rozprawka na polski . Boże i weź tu wszystko zorganizuj tak żeby jeszcze mieć czas dla siebie ; __ ; Słyszeliście nową piosenkę Demi Lovato ??? Ja dziś ją dopiero usłyszałam " __ " Wiem mam zapłon szachisty, niestety. Teledysk jest .... Hym .... Nawet spoko :D A piosenka jest CUDOWNA. wpadła w mój gust. Dobra mniejsza. Więc dziś imaginy z dedykacjami :D



1# Dla Miss Abstraction  z Lou
Wygłupiasz się z Lou. W końcu Tomlinson utkwił w kuli.
Lou: Ko .... Kochanie !!!!!!!
            



2# Macie z Lou gości w nowo co kupionym mieszkaniu. Idziecie razem zrobić herbatę. 
Ty: Lou skarbie pokrój tą cytrynę w plasterki ..... 
Lou : 

Ty : W plasterki .... 
Lou : 



3# Dla LOLSS z Niallem 
Niall robi twitcama 
Ty : Debilu gdzie są wszystkie ręczniki z łazienki !?!?!?!? 
Niall : 


4#  Odrabiasz pracę domową.
Ty : 4+5x3+4 ??? 
Niall : 
Zayn : 31 ...... 
Ty : Dzięki 
Niall : 





5# Dla Julki Styles z Harrym 
Przychodzisz na mecz pokibicować swojemu chłopakowi Harremu. 
Ty : Dajesz kocie !!!! 
Harry : 






6# Idziesz z Harrym, waszą córeczką, Dan i Liamem do zoo. 
Liam wraz z Darcy zatrzymuje się obok jednego ze sklepików ze słodyczami. 
Liam : To co chcesz ??? 
Darcy : To wulek to - wskazuje na czekoladę 
* W samochodzie * 
Darcy : 
 


Harry i Liam : 
* Po chwili * 
Harry : Kto dał jej tą czekoladę ???? 
Liam : 
Harry : Wybaczam ci .... Zobacz jak ona wygląda - zaczyna się śmieć 




7# Dla Wikunii Horan z Niallem 
Oglądasz z Niallem Top model. Oto skutki 





8# Jesteś z Niallem w Polsce. Psuje mu się telefon i kupuje kolejny w polskiej sieci.
* w Domu * 
Niall : 
Po 20 sekundach








9# Dla Alicji  z Zaynem 
Podczas gdy Malik choruje i ma zwidy i myśli że Hazza to ty. 




10# Ty : Zayn ???? 
Zayn : Tak ??? 

Ty : Skarbie jest taka sprawa .....
Zayn : Yym



Ty : Trzeba umyć auto ....
Zayn :

Ty : Mamy ładną pogodę więc możemy je umyć razem .... 
Zayn :



Ty : Założę bikini ... 
Zayn : 






11# Dla Domka z Niallem 
Niall bawi się lalkami z waszą córeczką 



12# Niall wcześnie wychodzi do pracy. Udaje ci się wstać gdy wychodzi. 
Ty : Kochanie .... < stoisz na schodach owinięta szlafrokiem > 
Niall : 





13# Dla Oli z Lou 
Lou zwiedzając muzeum figur woskowych, zauważa jedną postać bardzo podobną do cb




14# Harry : Umówiłem się z Olą na randkę .... 
Lou : * w myślach * 
* w rzeczywistości * 





I jak ??? Nie wiem czy wam się spodobają są takie troszeczkę " pospolite " jak dla mnie. No ale dobra najwyżej mnie skrytykujecie xD 


Mam dla was zagadkę : Kto jest na tym zdjęciu ??? 



A na koniec : Awwwwwwwwwww :3 



Dobra wsio. To do kolejnej notki kociaki :D <3

31 komentarzy:

  1. hej tu LOLLS.
    dzieki za dedyk i świetnte są te gify. A to jak niall oglądał top model to rozwala system . . albo mina zayna jak dziewczyna idze po bikini..
    No poprostu lol(ls) : ) jak można to poprosze jeszcze coś z niallem . : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Tam jest LOUIS! Nie dziwię się ,że ma '' taką '' fotkę xD Gify jak zawsze BOSKIE *-* A Niall z Top Model . . LEŻĘ NA PODŁODZE! Piękny gif na sam koniec, LARRY <3 Pozdrowienia dla autorki! ~Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to nie Lou hehe tylko Styles xD hehe I BARDZO DZIĘKUJE :*****

      Usuń
    2. To jest Harry ona ma racje widać loki jak się przyjrzysz ale na pierwszy rzut oka wygląda ja Louis to prawda ale przynajmniej próbowałaś !

      *JA BYM POPROSIŁA IMAGINA Z HARRY'M +18 KONTA NIE MAM ALE NAZYWAM SIĘ OLIWKA STYLES <3

      Usuń
    3. Nie specjalizuję się w imaginach + 18 misiek .... Nie wiem czy nawet umiała bym je napisać ..... Czytałam je wiele razy ale ... Ekhem .... Powtórzę .. Nie umiała bym czegoś takiego napisać .. A jak bym już napisała jakimś cudem to czołgiem by mnie zmuszali by go wstawić na bloga xD

      Usuń
  3. Świetne. Cudowne. Wspaniałe. Boskie. Majestatyczne. Nieziemskie. Piękne. Przepiękne. Śliczne. Nadzwyczajne. Magiczne. Niesamowite. Rewelacyjne. Zjawiskowe. Przecudowne. Znakomite. Doskonałe. Idealne. Olśniewające.
    Wybacz tylko tyle przymiotników określających jak bardzo podobają mi się twoje imaginy zdołałam wymyślić. Myślałam ponad pół godziny i tylko tyle wymyśliłam. Wybacz :'(
    Bardzo dziękuję za dedykację. Niezmiernie cieszy mi się pyszczek. :) A i chciałam powiedzieć: "Zdolny Louis!" w dwóch pierwszych przypadkach xDD Bardzo dziękuję
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    A i tak btw. 4+5x3+4 to nie 31 tylko 27 <---- kolejność wykonywania działań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe dziękuje widzę że urozmaiciłaś swój słownik hehe :D A co do tego 4+5x3+4 to specjalnie xD Chyba jako jedyna się skapłaś :3 Brawa dal cb :****

      Usuń
    2. Och dziękuję za brawa. Pani Bańka będzie dumna xDD
      Podziwiam cię, że znajdujesz tak świetne zdjęcia i gify *.*

      Usuń
    3. Oh thx ; __ ; Każdy umie to zrobić, wystarczy mieś bujną wyobraźnie tak jak ja hehe ( skromna ja :3 ) I oddać się temu heuheu gadam jak jakaś nawiedzona xD

      Usuń
  4. Są extra. A tam z tą krową to chyba Lou. Dziękuje za Gify dla mnie.

    Wikunia Horan xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie na zdjęciu jest Styles .... Hehehe ale był bardzo no może nie tak bardzo młody hehe i nie widać tych loków :D

      Usuń
  5. Dzięki za dedyk Agnieszko ; 3
    fajne to ;)
    by: Alicja ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za MOJEGO skarbeńka i moje serduszko Lou . ♥♥♥♥♥ Twoje imaginy są jak zwykle przepiękne , przecudowne , nieziemskie , wspaniałe , boskie , majestatyczne itd. Mordeczka mi się śmieje . ;D Zacne imaginy milordzie ,powiadam ci .;* Już się następnych nie mogę doczekać . ;* I jakby tak można było z Louis'kiem dla mnie ♥ Tak z całego mojego wielkiego serduszka bym prosiła . I powiem to jeszcze raz masz talent Agnes =D Pozdrawiam Ciebie i Directionerki , Kocham Cię ♥ Olaa ♥ ;**
    PS nie umiem inaczej wyrazić mojego zachwytu , bogini .;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehehe *,* " bogini " " milordzie" " masz talent " " Mordeczka mi się śmieje " :') DZIĘKUJĘ :****** ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Ja cb też kocham tak mooooocno i też pozdrawiam :3

      Usuń
  7. 6 boskie :D
    10 leje na całego ! ;D
    pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zayn nie umie liczyć :D
    Imaginy jak zawsze boskie :)
    Nikol ~

    OdpowiedzUsuń
  9. hej mam na imie natalia żyłka mogła byś dać coś z liamem że przybieram jego nazwisko plis strasznie mi zależy bo robisz cudowne imaginy

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są :D
    Zapraszam: http://still-the-one-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. hej ja nie chcę nic mówić, ale...
    4+5x3+4 to nie jest ani 31, ani 37 tylko 23...

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, zarąbiste te gify .
    wpadnij do mnie na http://football-i-inne-imaginy.blogspot.com/
    znajdziesz tam imaginy o one direction i piłkarzach

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahhahah zarąpiste ! :*** <3333 ♥♥♥♥ HEhe xD Sikam ,tak mi się podobało xD I na zdjęciu jest moja Hazza ♥ ^-^

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne i mi też wpadła w ucho piosenka Demi Lovato

    OdpowiedzUsuń
  15. Załoze sie że to był Louu na zdjęciu Awww<33 i dla niall'a aww,33 xD Super *3*

    OdpowiedzUsuń
  16. Moge z Lou i Niall?? jestem Nikki ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3