Translate

sobota, 1 grudnia 2012

małe informacje :)

Siems heheszki :) jak tam sobota??? U chłopaków jest nawet spoko, wczoraj mieli koncert o 1 w nocy czasu polskiego, podobno było bardzo bardzo fajnie i liam wywalił się na scenie z 3 razy :o

Ostatni chłopacy wypowiadali się na temat tatuaży, Liam powiedział ze Niall ma na tyłku wytatuowany napis " I love Simon Cowell " heheheh dobre a tu filmik przy okazji Lou coś odbijało :D god ale nie był by to on gdyby nie robił z siebie downa :)


Przy okazji TMH jest na miejscu 3 najlepiej sprzedających się krążków w Polsce :o a ja się pytam czemu nie na pierwszym  :@ 

No więc znalazłam jeszcze jedno zd Hazzy i Lux z wczoraj. Popaczajcie jaka ona słodka, normalnie jak moja siostrzenica :**
oooo jak słodko :****

no więc jak ktoś chce to tak na dobranockę można puścić sobie :) 

         harry rozjebała system nawet fajne :)


 Mom ja ce tam  o.o


OGLĄDALIŚCIE ???? Kurcze jak bym się posikała ze szczęścia :O trzymać samego Nialla czy Hazze za ręką to zaszczyt :)



No to chyba na razie tyle, potem dodam imagin o Harrym :) to bay :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3