Translate

środa, 12 grudnia 2012

aktualności i coś ode mnie

Hola :) Straszne nudy są. Wreszcie poszłam do szkoły i było bardzo fajnie, wygłupy z koleżankami, rozmowy o końcu świata o chłopakach    ,, gdy sie na mnie patrzysz i myślisz  że nie widzę to jesteś w wielkim błędzie" :3 W ogóle  dzisiejszy dzień był zajebisty i ta magiczna data 12.12.12 *,* Kto z was pomyślał życzenie ??? Ja poprosiłam o koncert 1D w Polsce :)


Haz i Taylor dzisiaj 
Nie wiem komu on sztachną ten sweterek .... ale stawiam na Lou  albo jego dziadka  

Kevin mści się na Taylor ...... Dobrze Kevin rób tak dalej :* 


1# Dziś Niall wstał ok 12 13 zależy na jaki czas patrzeć czy polski ( 13 ) czy angielski  ( 12 )

2# Harry był wczoraj w tesco :)

3# Louis spędzał wczoraj czas z rodziną, Niall z kumplem,Harry z Taylor 0,o  Liam z Andym natomiast nikt nie wie co robił Zayn ja stawiam że był z Perrie :*

4# Liam przedwczoraj grał w Fife 13 z Andym :)

5# Liam, Andy i Joey są teraz na meczu koszykówki :)

6# Niall był ostatnio w mc'donaldzie :
chyba był głodny :* 


Liam i Andy 
Liam i schody hymmmmmm złe połączenie :o 
tu możecie zobaczyć filmik :) < klik >  nie obczajam gdzie to jest ale chyba w domu Liama  :)  Misiu mam jedną radę posprzątaj bo masz gorszy burdel nisz ja :P

Lux dzisiaj :" 



Liam napisał to na tt :


How is everyoneee? Funny date today 12/12/12 :)

cóż za spostrzegawczość Payne :* 

tu dens Taylor, Niall i Lou ..... Taylor wymięka hehehhe :P biedactwo 
Ed cóż za śpiew .... ubóstwiam się chłopie 


+ Coś ode mnie 



Nie to żeby coś ale ja się poryczałam :') jestem taka dumna z was dziewczyny .... może nie doczekamy się tego koncertu w Polsce, ale już coś zyskaliśmy .... zyskaliśmy coś czego możliwe że inni nie mogli. Chłopcy próbowali mówić po polsku ..... to dla was, dla was dziewczyny powiedzieli te słodki " Kochamy was " To Liam powiedział nam Hay  to specjalnie dla was Niall łamał sobie język To właśnie dzięki  nam polskim Directioners Polska została zauważona przez chłopaków. Jestem tak cholernie dumna i nie wstydzę się tego powiedzieć .... Jesteście ważną częścią mojego życia ... jak to nie którzy mówią jesteśmy jedną wielką rodziną po prostu kocham was dziewczyny :*****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3