Translate

sobota, 8 grudnia 2012

zd z lotniska

no hay :) zn dodaje małe informacje :)

Chłopcy sa już jak pisałam w uk :)










ta jego mina *,*

Liam słoń Lou lew .... dla kogo to ??





Lou  wygląda jak by coś brał albo płakał przynajmniej mi się tak wydaje  :o



heheheheh o ja pier....




ten lew go przerasta hehehe ale przynajmniej nie był sam podczas lotu co  nie ??


No nie moge :'( mam ochote go przytulić 

Harrego nie ma na zd, bo pan harold leciał prywatnym samolotem z panienką Taylor kur niech to szlak :\  w necie pojawiło się takie zd ale według mnie to nie Harry :D
chociaż ....... NIE !!! ej czy to czasem nie Conor ???

tu widać kawałek nowego tatuażu Lou
co to do cholery jest ??
a to wściekły Zayn 

heheheh oj biedaku ty mój 

Niektóre fanki unfollowały Hazze na tt z powodu tego ze niby chodzi z Taylor :o

Dobra to tyle teraz biorę się za imagin z Harrym pa 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3