Translate

wtorek, 11 grudnia 2012

Małe ciekawostki

Hej misie siedzę w domu zn  heheheheh miałam iść do szkoły ale zaspałam -,-  A że dojeżdzam autobusem do szkoły bo mam 15 km -,-  to nie poszłam. Dodałam ostatnio takie coś żeby oceniać moje posty :) możecie ???  *,*  hehehe

Lou już zapewne jest w Londynie :) Wrócił pociągiem 
Ta czapa *,* 














Liam zmienił ikonkę na tt :

















Harry jakiś ty sexy 


















Misie pomyślałam że dzisiaj zamiast tych małych imaginów na które nie mam weny ostatnio :(  Niestety Dodam te z gifami :) Co wy na to ???

Zayn dodał to wczoraj na tt : 

Sorry I'v not been on much recently, been a crazy few week. Night guys, love you all Zayn 
:) x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3