Translate

niedziela, 2 grudnia 2012

Hejcik !!!  kto ogląda X-Factor uk ???  tu macie linka jak ktoś chce http://www.filmon.com/#ITV1 na przerwach pokazują reklamę 1D

No więc Liam i den wybrali się dziś na wspólne zakupy ;O ale się cieszę

to zd liama robione dzisiaj przez den



a
















Z tego co wiadomo fanki okrążyły hotel w którym są  chłopacy :0 Zal to nienormalne dziewczyny ogar straszycie ich bosh  


wiem mam zapłon szachisty i dopiero teraz o tym piszę ale dostępu do kompa nie miałam ... wyjazdy -
No więc każdy z was na pewno słyszał już aferę o tym ze El to nie El tylko jakaś Christin heheheh niezła plotka, z resztą to nie ma sensu ale ok, ludzie to już wszystko normalnie potrafią zmyślić. 


Chłopcy mniej więcej do uk wróca 7grudnia. 
8 chłopcy wystąpią na  Capital FM's Jingle Bell Ball
a 9 występ w X- factor  ( oglądać mozecie tu http://www.filmon.com/#ITV1 )
natomiast 17 premiera kiss you ale znając talent niektórych ludzi pojawi się troche wcześniej  tak jak to było w niektórych przypadkach i przy okazji nie moge się cholernie doczekać

To Perrie :0 fioletowe włosy ???? Serio ???























mrrrrrr Niall w  taxi :





















A o to Harry, Taylor Swift , Tom, Lou z Lux na spacerze 




















sama słodycz :P Kocham cie haz 

i wy do mnie ze to nic nie znaczy .... no dobra taki tam mały spacerek :0 pfff  jestem zazdrosna :@ 
Hazz jak możesz ????
No dobra u nich tan dzionek, ci se chodzą na spacerki a u nas kurwa już prawie 10 



a tu macie takie tam bardzo stare zd lou i rodzinki :0 
moje Kochanie bosh żygam tęczą 


DIAMMM :


A tu macie Zayna i stado dziczy :0 Zal mi go normalnie wyjść nie moze z hotelu bo tu chołota napadnie


na końcie Harrego http://www.facebook.com/harrystyles1dreal nie wiem czy prawdziwego pojawił sie wpis :


Me and Taylor Are friends, not dating.... I just met her at the park. Haylor is fake... Please, my picture and her at the park, I'm happy with her, cause she's nice to me .xx

 a to den i liam przed chwilą 

Kto ma teraz taki zaciesz jak ja ???

a to Haz pare min temu 
 i taylor :


 a to Lou i El dzisiaj 
Lou jaki płaszczyk :*** szok



A co do Den i LIma ludzie oby im się udało trzymajcie kciuki błogam was proszę ..... LANIELLE górą :*****

a to taki tam Zayn 


Przy okazji taylor ma chłopaka więc ją i harrego nic nie łączy może oprócz przyjażni 

 A TO ZD ZROBIONE PARE MIN TEMU :

to wszystko bay:* Przy okazji chce przeprosić, obiecałam imagin z Harrym ale moje lenistwo wzieło góre, przepraszam jutro go na 100% dodam :) I poproszę o komentarzę na temat bloga to ważne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3