Translate

środa, 5 grudnia 2012

Imaginy z gifami 3

Hejcik :) Według nowego planu teraz czas na imaginy z gifami :) Here we go !!!

1# Rozmawiasz z Liamem przez skype
Ty : No i wiesz dzień miną mi jak zwykle a u ciebie ???
Liam : Też dobrze koncert, podpisywanie płyt norma
Ty :Nie ciśnie cie ten krawat ???
Liam : No troche dasz mi chwile tylko się przebiorę
ty : ok
Liam :












2# Ty Niall pomóż mi sprzatać
Niall : co to ???
Ty : mop
Niall :









3# Ty : Liam jak bawiłeś sie kiedyś samochodzikami ???
Liam:















4# Ty : Harry no choć tu !!!
Harry : Czekaj ...  zaraz podjadę


















5# Ty : Lou co robisz jak się denerwujesz ???
Lou : Nic
Ty : Zdradziłam cię
Lou :















ty : żartuje
Lou : wiedziałem










6# Ktoś :  Paul puścił bąka
chłopaki :















7# Jesteś z chłopakami w teatrze. Gdy dochodzi do końca 1 sceny :













8# ty : Jak trawisz tym do buzi to cie pocałuje
Harry :
Ty : Naprawdę 
po chwili 














9# ty : Liam pokarz jaki jesteś silny
Liam :










10# Idziesz z Zaynem do kościoła. Podczas kazania








11# Jesteś smutna a chłopacy próbują cie rozśmieszyć










12# Harry : gdzie moja lokówka  ???
Ty : wyrzuciłam ją
harry ;














13# ty : Liam jak robi pies
liam:











14# ty : Niall zamknęli obok nas tą knajpkę z dobrą pizzą
Niall :













15 # Niall : i (t.i) powiedziała mi ze mnie kocha
Liam : gratulacje
Lou : To nie fer


















Dobra jakieś są mam nadzieje się ze się spodobają. 526 wejść na bloga !!!!!  Jezu dziękuje wam !!!!! Jestem wdzięczna to dla mnie wiele znaczy mam nadzieje ze dobijemy więcej dziewczyny :D

3 komentarze:

  1. super zabawne, najlepszy numer 2,5,12 i 14.
    A tka wogóle jak będziecie chcieli to wejdźcie na mojego bloga z opowiadaniem o zespole:
    http://onedirectionhistorie6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3