Translate

niedziela, 30 grudnia 2012

Nowe info

Hej chciała bym dzisiaj powiedzieć na początku iż 2 część imagin z Lou dodam jutro dzisiaj za dużo na głowie miałam :) A jutro sylwester .... Jakieś plany ??? 

Sandy ( basista ) ma dziś urodziny. Najlepszego  <333
Ostatnio czytałam i wyczytałam że Chłopcy umówili by się z dziewczynami w takim wieku :
Niall - 14 <3 ja mam prawie 15 
Harry - 14
Liam- 14
Lou - 17 
Zayn - 16

Niall, Lou, Liam i  Zayn spędzą sylwestra prawdo podobnie razem a Harry nie wiadomo gdzie jest. Ja tam stawiam że będzie z Taylor no ale dobra nie wnikam 

Taylor zajęła 2 miejsce w rankingu najlepiej zarabiających kobiet 2012 w magazynie Forbes z kwotą 57 milionów na koncie 
Ranking :

01. Britney Spears – $58 million
02. Taylor Swift – $57 million
03. Rihanna – $53 million
04. Lady Gaga $52 million
05. Katy Perry $45 million
06. Beyoncé – $40 million


Chłopcy po raz pierwszy w studio .... gdy słyszą lwwy omg dziwnie to wtedy brzmiało :O  < klik > 
ło no liw ło no liw wo no liw ła łi jang  <3333 


Harry nasz piękny i cudowny sklerotyk :o Ostatnio zn 2 dni temu zapomniała paszportu hehe Podobno kurier mu go dostarczał  z domu w HC :3 Ah cóż z wiekiem się wiele rzeczy zapomina. Siedziała wtedy na lotnisku i czekała na zbawienie :| 




















Niall ostatnimi czasy na lotnisku 




I te uczucie kiedy chce być na jej miejscu :/ 










Niall życzący fance wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku 











Niall z fanką 13 grudnia 
słodziutko  <3 Mój misio :*















El kupiła sobie takie buciki 

















I prawdopodobnie taki pierścionek 

















Pez podpisała kuzynce Zayna Telefon 


















Niall i Josh grający Stand by me 
Niall ty gwałcisz tą gitarę czy co ??? 


Chłopcy dla X-Factor Indonesia o.0 
Naprawdę -,- ????  hehe czy tylko ja zauważyłam że Lou ma podobną koszule do tej którą miał Haz na jego urodzinach o.o 


Lou za czasów X-Factor 


Harry za czasów X-Factor 

Z bestów Haz <33

A na koniec filmik który znalazłam na yt jest świetny 
hehehe to jest niezłe 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3