Translate

poniedziałek, 31 grudnia 2012

imaginy z gifami 8

Hola z okazji tego że już za jakiś czas skończy się 2012  postanowiłam dodać Imaginy z gifami :))))))))) ja już jestem odpieprzona jak ta lala i czekam tylko na szampana =)

 Tu macie mojego tt - < klik >

1# Ktoś : Widziałem (t.i) z innym kolesiem na spacerze
Lou : taaaa













2# Jesteś z Lou na zakupach. W pewnym momencie zaczepia cię znajomy ze szkoły.
Zaczynasz z nim rozmawiać a kiedy kończycie , podchodzisz do Lou.
Lou:



















3# Rozmawiasz z Lou o planach na dzisiejszą noc.
Ty: No i wiesz może byśmy ..........
Lou :

Ty : Nie dałeś mi dokończyć może byśmy obejrzeli jakąś komedie
Lou :











4# reporter : twoje ulubione danie z rodowego państwa ???
Niall :










5# ty : Masz czkawkę ????
Niall : Nie
Ty : jak nie jak widzę
Niall :



















6# Ty: Kochanie pieczemy ciasteczka ???
Niall :














7# Ty: Niall poznaj mojego tatę
Niall :












Po chwili :
















8# Harry ma na ciebie focha bo nie dałaś mu się pocałować.












9# Jesteś z Harrym na zakupach. Haz dorwał na jakimś dziale pluszowego kota i cały czas z nim chodzi.
Ty : Zachowujesz się jak dziecko .... ile ty masz lat co ???
Harry :












10# Poprosiłaś Harrego o pomoc w napisaniu opowiadania na angielski.
Harry : I żyli długo i szczęśliwie













11# Liamowi na scenie rozrywają sie spodnie.
Liam : Patrzcie
















12# Masz zły humor a Liam próbuje cię rozśmieszyć
Laim :

















13# Liam gdy słyszy twoje imię :











14# Oglądasz z Liamem Pamiętnik. Pod koniec filmu zaczynasz płakać, Liam natomiast wygląda tak :












15# Dzwonisz do Zayna i prosisz żeby był  w domu szybciej
Zayn: Do (t.i) wierny rumaku



















16# Reakcja Zayna gdy widzi twoje zdjęcia z dzieciństwa















17#  Harry: Daj pomacać 
Zayn : won !!! 
Harry: No daj !!! 
Zayn : One są moje wynocha !!! 















14 komentarzy:

  1. Uwielbiam twoje imaginy z gifami, są świetne !:O :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh . ! xD Dziś pierwszy raz weszłam na twojego bloga i jest naprawde fajny . ! : ** Piszesz śmieszne imaginy z gifami . ! Mogę wiedzieć w jakim mieszkasz mieście bo też mieszkam w Warmińskim. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okolice Ornety :o może wiesz gdzie :)

      Usuń
  3. najlepszy blog jaki dotąd widziałam
    tak dużo tych imaginów z gifami, które uwielbiam
    są świetne naprawdę gratuluję
    bo ja bym tylu nie wymyśliła i to jeszcze
    taki świetne
    trzymaj tak dalej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * są świetne naprawdę gratuluję bo ja bym tylu nie wymyśliła i to jeszcze taki świetne trzymaj tak dalej ;D * :') Dziękuję kocham cię za to

      Usuń
  4. Świetne! :) A czyje włosy chce pomacać Harry, bo za dobrze nie widzę? XD :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz weszłam na twojego bloga i on jest po prostu the best :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3