Translate

sobota, 29 grudnia 2012

nowe informacje

Hej co tam ??? Mam nadzielę że imagin z Lou się spodobał :) Mi się strasznie nudzi :\  Już niedługo do szkoły :3 Cieszę się jak nie wiem stęskniłam się za koleżankami :)

Harry wstawił ten filmik ostatnio na tt .......... Jebłam na kafelki i nie wstaje
nie wyrabiam hehehe niezłe hehe 


Niall i Sean 2 dni temu 


















Harry był wczoraj widziany na lotnisku

















Liam i jego sexy choinka ( chyba w domu rodzinnym :0 )



















Kuzynka Zayna wstawiła ostatnio na tt 2 zdjęcia samochodów Malika o,0 




































Waliyha dodała pare fotek na ig 



















Nie to żeby coś ale to jest ekstra :& 
szkoda tylko że takie stare zdjęcie 




















Parę zdjęć chłopaków z 20-22 grudnia  :) 



















A to Niall jakiś czas temu 














hehehe :***********





















Mama Zayna 




















Podobno z nowej sesji Den :o 
<3





















Perrie, Waliyha i jej kuzynka 




















Tu Liam z rodziną spożywali świąteczną kolację :) 













A to zdjęcie Liama i podajże szefem restauracji 













A na koniec takie tam swit zdjęcie :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3