Translate

niedziela, 9 grudnia 2012

najnowsze informacje i zd z Jingle Bell Bell

 No hay misie :) Jak tam ??? Coś mnie dzisiaj wzięło i oglądam  właśnie Zmierzch i się troszeczkę chichram powróciłam do zdarzenia zprzed roku kiedy jeszcze uwielbiałam ten  film -,- hehehhe teraz tak miło to się ogląda hehehehe Ale i tak znając mnie zaraz włącze pamiętniki wampirów bo mam na kompie 4 sezon :) i dzieje sie a końcówka zaskoczy na pewno wszystkich tak jak i mnie :)  ale to tak z innej beczki a wracając do chłopców to tak :

Liam dziś na tt zapytał co u nas :) oczywiście się cos odpisało :D

no to moje misiaki już niedługo święta konktetnie za 2 tygodnie :o Ja w tym tygodniu zamawiam prezenty dla siebie będzie szał hehehehe a co do tych świąt to też coraz bliżej jest 17  premiera teledysku do kiss you, oraz też moja obrona projektu z biologi. Trzymajcie kciuki : ) a co do teledysku  ma być naprawdę zajebisty  a tu można zobaczyć urywki :)  < klik > Zayn :O zapowiada się genialnie nie mogę sie doczekać jeszcze tylko tydzień :P

Den dodała to zd na fb :) z siostrzyczką ładna co nie ???
awwwwwwwww *,* 


Harry za kulisami Jingle Bell Bell




Podobno ten wielki lew którego targał Lou na lotnisku był dla Elci awwww będzie miała kobieta radochę hehehe  :*

To z występu na Jingle Bell Bell










Dziś chłopcy ok 20:40 będą w  X-factor  z piosenką kiss you lin macie tu <klik>

Zayn i mamusia Perrie :***

Josh i jego dziewczyna

Kto pamięta tę niezręczną sytuacje rąsia w góre hehehehe


Harry i Taylor wczoraj o ja ...... Ładne spodenki Taylor :\

Zgadnij kto to a dam lizaka :)

ja chce to .... ja chce wszystkie :)



To wszystko dziś imagin z Lou <333333333333333333 jutro nie idę do szkoły, ma się wtyki nom hehehehe żałuje tylko tego ze nie będę na konkursie piosenki :'( I'm crying  To bay :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3