Translate

czwartek, 6 grudnia 2012

Informacje o 1D

Siemsiak :P Dziś znalazłam wiele fajnych zd chłopaków :o







Prawdziwa miłość ....... Nieprawdaż ???





co on wam zrobił ????!!!!














Ten koń to ma szczęście .... Całus od samego Payna










Założę się ze teraz tam stoi stado dzikusek i chcą kupić hot-doga dlatego ze Niall z 1D tam go kupił  i był . Wyobrazcie sobie .... co robiłaś wczoraj ??? Jadłam  hot-doga z budki gdzie był koleś z 1D o,o








zrąbana psychika @.@




coś ty brał ????


o,0 o ja pier.....







dobre ???

A TO FILMIKI 
  


                                                              co za taniec :o 



Hazza dodał na ig :


A to sam Harry ostatnio ..... Podobno wychodził wtedy z hotelu w którym przebywała Taylor..... 
O JA PIERDOLE co za żyg 








1D  z fanami :








Chłopcy wczoraj : 














Den ostatnio 

Mama Harolda i mama Lou 


Taki tam haz i świąteczne gigantyczne lampki pffff



Reklama 

NRJ Music Awards 2013 :




El i lou na zakupach ............. ehhhhhhhhhh czenmu mnie to nie dziwi ???

wychodzą 

i przychodzą

Nie to żebym ją hejtowała  czy coś O,O Nie mam nic do  niej, po prostu stwierdzam fakty. Czemu nie mogą iść na jakąś romantyczną kolacje czy też spacer jak Den i Liam ???



Zayn  sztachną sobie nowy tatuaż :





 A na koniec : 
<333333333333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3