Translate

sobota, 15 grudnia 2012

Informacje

Hej ptysie sory że wczoraj nic nie dodałam ale po 1 primo nie miałam światła a po 2 primo nie chciało mi się. Wczorajszy dzień był całkowicie zjebany i dopiero teraz dowiedziałam się że Haz organizował przyjęcie  urodzinowe Lou, które odbyło się wczoraj na aż mnie nosi :\ o ja pierniczę co za życie. Jeszcze 17 obrona projektu  z biologi depresja normalnie, jedyna pocieszająca rzecz w ten dzień to teledysk do kiss you :)

Z tego co się dowiedziałam Nialla nie było na początku imprezy :{  spędzał tern czas z jakimś tam kolegą .... mniejsza

U nas tu po 9 u chłopaków po 8 na pewno teraz zdychają gdzieś w jakimś hotelu bo impreza nie była w Londynie :\

A tu Haz podczas tej imprezy


Haz i Taylor jakiś czas temu w rodzinnym mieście Harrego jeśli się nie mylę :) 




OK 

hymmmm OK




tutaj macie też jakieś ich zd :\
HEHEHEHE Haz 



KUR tu zimno a ta okna otwiera :/
Nie chcesz chyba żeby Haz  był chory co Tay  ????







Swit focia chłopaków w MTV coś chyba wygrali  :0 


Chłopaków okrzyknięto " Najlepszym Artystą roku 2012" <33333 


Niall i swit focie z kumpelami :P 



Choinka w domu Lou :)
Lou mogę wpaść do cb na święta ???
heheheheh 




a tu macie takie tam stare zd chłopaków tak żeby powspominać :)

o.o Moje oczy 



Liam szpan z kijkiem od bilarda :]



Te skarpetki :0




Lou odeszły wody :o



awwwwwwwww z mamusią :P

bez tatuaży :}

kocham to zd <3


Tam piszę Lou pod tym niby krzykiem 


Fotka w kartonie zawsze spo

moje misie :)





Oglądaliście ????

Haroldzie twoje kłaki :)


<33333333

Mistrz 2 planu ..... Larry 



Moja ulubiona para tak jak i Den i Liam oraz Perrie  i Zayn 





harry : O kamera :}

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3