Translate

niedziela, 16 grudnia 2012

małe info

Hej gumisie :) to ja może tak na wstępie powiem, a raczej napiszę , że premierę KISS YOU odłożono na 7 stycznia ............. Żal toć koniec świata ma być :o Nie no ale na poważnie oni sobie w kulki lecą, my tu nastawieni na jutro a tu dupa surprise premiera będzie w poniedziałek 7 STYCZNIA  No aż człowieka kurwica bierze :@

Wracając do chłopców i tej biby Lou to zorganizowała go prawdopodobnie jego mama a nie Haz .... no cóż życie i podobno była w rodzinnym mieście LOU omomoomomo

No przyjęciu był liam harry rodzina Lou, przyjaciele itp ... nie było Zayna, El i  Nialla chyba też nie było :'(

ZD :
Mam a Lou i jej chłopak nie wiem jak ma na imie ale mniejsza





















Te same koszule tylko inny odcień .... Moje małe misiaki














Siostra Lou to ta w białym :}



















Podobno tym obrzucono Lou ..... papierowe 21 czyż to nie słodkie ????




troszkę dziwne to zd ale spo :}



















Haz zmywający naczynia, czyż to nie jest swit


















Znalazłam jeszcze jedno zd podobno choinka El i Lou





















To prezent od Perrie dla Safy przecudnej siostry Zayna :)



















To Zayn dzisiaj :)
Słodziaczek :*** 





















Zd z JBB



















Podobno Taylor napisała coś takiego na tt











 Hymmmmm Sama się pieprz .... To że jesteś i uważasz się za mega gwiazdeczkę, która może robić co chce  to się mylisz. A nawet jeśli nie znaczy to  że możesz i masz prawo obrażać Directioners.  Ludzi   powinno się szanować, nie ważne czy mają one 10 czy 80 lat.  No to tyle chciałam powiedzieć na ten temat :) 




Niall z fryzjerką :) 























ostatnio przyglądałam się oto temu zd tak żeby powspominać i tu nagle BUM czar prysł stwierdziłam że to photoshop :O Jej ręka jest nieproporcjonalnie długa a ta druga jest jakaś dziwna no popatrzcie  :|

















I ja się pytam o co cho ???? El mówiła że to "prywatne" zd które przypadkiem wpadło do netu. Coś  mi tu nie gra ale ok, niech tam im już będzie, bądźmy głupi :)

A na koniec stare zd Liama pod tytułem " Niczym Barbie i Mariposa"


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3