Translate

piątek, 21 grudnia 2012

Newsy


Hej !!!! Co tam ja właśnie wróciłam od mojej kochanej Ani <33 sis nie ma to jak śpiewanieAddicted przy włączonych lampkach w oknie hehe No dobra dziś to się wkurzyłam skończyłam lekcje 
po 9 a na autobus musiałam czekać do 12 :35 :\ żal ale jakoś sie przeżyło ma się znajomości hehe Było
 naprawdę fajnie, Przeżyliśmy Koniec świata :o choć ten dzień sie jeszcze nie skończył. Moja Sis Ania
 powiedziała mi dzisiaj że ten Jack ten z  Filmu Titanic strasznie przypomina jej Lou :o  


No nawet podobni :0 
       


Chłopcy występowali wczoraj w X-Factor USA

Niall na swojej solówce mnie rozwalił :0

ZD : 




























Czerwony dywan : 


I lou Mistrz 2 planu <3 ME LOVE 
i takiego go kocham :) 






















Haz dodał na tt :) 























Ż,e po tym jebła .... Koleś od pizzy dla chłopaków  :P 





Z instangrama Harrego 























Chłopcy wczoraj przed/ po próbie do X-factor









Sprawdzasz w którą stronę ????
To po to był ci potrzebny tan kompas :o




Tulimy !!!!

????? 


Nie ma bata moja nowa tapeta :) 

Haz wszystko ok ???















Ale się wypiął mój menik kochany 















Ewidentnie można zauważyć że Lou się trochę przytyło :o A ja wypowiem się w ten sposób na ten temat : Im więcej tym lepiej :)



Chłopacy dziś na lotnisku 
Nie ma Haz kazdy wie dlaczego on dopiero w uk pojawi się 23 gru.

 Impreza sylwestrowa chłopaków w tamtym roku :D 
Zgarnęła bym wszystko :p




Lou ok ???








Perrie i swit piesek :)

A tu sam piesek :o Co ty robisz mały ???

Zayn kupił rodzinie dom na święta to pokoje jego 2 sióstr 


Chłopcy wypowiadali się na temat 1D 3D 








A na koniec jak to zw mam w zwyczaju zd 1D 




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3