Translate

środa, 5 grudnia 2012

informacje

Hej !!!  Jak tam ??? U mnie dziś w klasie były mikołajki :) Dostałam zajebisty prezent :P  Do tego jeszcze próby na konkurs piosenki który jest organizowany w naszym gimnazjum już od .... dawna :) Każda klasa musi zaśpiewać swoją klasową piosenkę i jakąś jeszcze inną w tamtym roku były z rege a teraz wypadło na disco polo :) W dodatku dziś lataliśmy z koleżankami po całym mieście na lekcji plastyki i rozwieszaliśmy plakaty :)   No więc nie będę tak biadoliła i przejdę do konkretów :o

to tak to pare zd  elki  i Lou 















A tu  dziewczyny nareszcie razem :)
:o najładniejsza Perrie i den


 z fankami 


heheheheheheheheheheheheheheheheh :') jebłam


To chłopcy ostatnio :

I tak wygląda szczęśliwy Payne 



coś ty mu zrobił Tomlinson ?!

HEHEHHEHE Liam Everything about the head ????




:)))))))))))))))))))))




And who will tell me that he is not sexy ???



Heheheheh  Zayn ???

hehehehehe :D


Liam ???


Rodzice Nialla 
:**** and it is called love


to podobno nowe tatoo hazzy 


chyba z teledysku kiss you :)


Niall dodał na tt 


Wszystkie tatoo Lou 

Kto z was wierzy z larrego ???? Ja nie wierze i wierze hehe tak pół na pół. Jak dla mnie to bardzo ale to bardzo lubiący się chłopacy poprostu kochający się jak bracia, ale żeby od razu jakieś romanse. Chodz nie które sytuacje są naprawdę dziwne ale i tak miło się to ogląda :)




Mój ulubiony występ chłopaków z X-factor. To były czasy chłopcy bosz byli wtedy .... no tacy inni a teraz sie zmieni pomysleś ze to już mineły 2 lata, aż sie łezkaw oku kręci :')

 + co za burdel w pokoju ja nie moge jak tak można zyć co prawda nie jestem lepsza ale takie coś :o


a tu macie takie tam stare zd chłopaków













to chyba wszystko to teraz biorę się za imaginy z gifami :0

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3