Translate

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Urodziny Lou :)

O M G !!!! Louis Wiliam Tomlinson z mojego kochanego zespołu, osoba którą kocham najbardziej,  ma dziś urodziny. Na  nadgarstku napisałam sobie boo bear, mam bluzkę w paski, kolorowe rurki ( nie czerwone bo nie mam ..... Dlaczego ??? ) I do tego cały  czas słucham The fray a teraz wpierniczam marchewki hehe :) Jest akcja na tt pod hasłem \   Zapraszamy i pomóżcie musimy znaleźć sie w trendach plis :)

Lou chłopak który na pewno oczarował nie jedną dziewczynę swoją osobowością i charakterem. Jeden z 5 najfajniejszych i najcudowniejszych kolesi na tej ziemi :* Misiu mój kochany w imieniu całej mafi polskich Directionerek składam ci najserdeczniejsze życzenia. Obyś dożył tej stówki a nawet jeszcze więcej, obyś wreszcie miał święty spokój i chwilę dla siebie, bez hejtów i wyzwisk, żebyś był moga szczęśliwy no i zdrowia jak najwięcej żebyś był zawsze zdrów jak ryba :)  Pamiętaj że miliony dziewczyn z całego świata cię kochają i są z tb w te trudne i wesołe dni ... jak dzisiaj.


Wszystkie z was na pewno teraz przypominają sobie  tego supermena ze schodów w X-Factor, Chłopaka który kochała marchewki, który prze zabawny z resztą nadal jest. Ja dopiero 1 raz przeżywam jego urodziny ponieważ directionrtką jestem od Marca więc jakoś się tak nie złożyło hehe

Ostatnie wpisy Lou na tt










Lou dodał na tt :) To tort do cholery ????

Thank you soooo much  . Should have seen my face when I opened it. So very kind of you. Loveee x


 El dodała na ig



















życzenia Hazzy dla Lou w 2010 r.
Ciekawa jestem tylko czy teraz mu złoży :<  





















A oto nasz piękny boobear


















A tu takie tam swit momenty z Lou































No dobra dziewczyn wam też jeszcze raz życzę wesołych świąt, najedzcie się do syta, niech wasze marzenia się spełnią i wg ...... Mam prożbe związaną z komentarzami, zauważyłam że ostatnio się pojawiły więc .....  Możecie komentować ... chodzi mi tylko o opinie do posta czy fajny a jak nie fajny to co wam się nie podobało .... nie wiem co chcecie. Miała bym fajny prezent na święta










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3