Translate

wtorek, 4 grudnia 2012

info i coś ważnego

Siemka psiaki :*** Sory ze dopiero teraz ale nie miałam światła -,-  i wez tu żyj człowieku o,o No więc Harry się wczoraj popłakał na występie ooooooo This is really sweet :** A tu macie takie tam pare zd :





awwwwwwww You really did


 A tu Zayn i Perrie

jak ja ich kocham :***

Den i El wczoraj :

To mama harrego

A to rodzicielki  Liama i Lou 
chce !!!!

Mama Liaśa 



 A tu tatuś 
o.o 

A tu wszyscy opuszczający hotel 


1D podpisujący takie tam rzeczy 
chce tą gitare i bluzke i zd i ..... wszystko 

to żona Paula 
no no Paul 

Liam dodał to na tt :)


 A to 1D na instagrama 


tu jest papito Nialla i Michael Buble 
:*******************

 Den dodała na instangrama 


Liam i den wracający ze spacerku
no i to rozumiem uśmieszki są ... są to i ja jestem szczęśliwa


Z ig kuzynki Nialla


zn Zayn i Perrie 


A tu Taylor i Haz 




A to 1D z fankami :


Dobra misiaki jest taka spr mam strasznie dużo nauki, wiecie druga klasa podobno najgorsza. Kujonem nie jestem, więc nie garnę się zbytnio do nauki :)  w dodatku telefon mi się zepsuł :'( i na święta poproszę o nowy miała być gitara ale będzie telefon :) A wracając do tej nauki, to jak wspominałam nie mam czasu  i postanowiłam zrobić taki grafik :

poniedziałek, środa- informacje i imaginy z gifami 
wtorek, czwartek- informacje i małe imaginy 
piątek, sobota, niedziela - informacje, imagin + coś ode mnie 

Jak chcecie coś pozmieniać to piszcie w komentarzach :) Plan wprowadzam od jutra bay osos :****

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3