Translate

sobota, 8 grudnia 2012

ciekawostki :0

Hejcik !!! Co tam ??? Ja tam wczoraj przeleżałam cały dzień pod kocykiem :)

 A co do chłopców to już są w uk i jutro pod wieczór tak o 21 czasu polskiego wystąpią w  X-factor tu macie bezpośredni link < klik >  :) 

Przywitanie chłopców na lotnisku w Londynie nie było za bardzo miłe, znajdowali się tam fani zespołu tw i zaczęli śpiewać ich piosenki, tylko po to zaby zapewne zdenerwować chłopaków :'( Do tego Liam napisał na tt ze chce mu sie płakać i ze mu przykro :(  na pewno chodziło mu o to ze nie mogli się zatrzymać, porozmawiać z fankami, zrobić sobie zd itp. Powodem tego był chaos spowodowany przez fanów podobno było niebezpiecznie :O Więc chłopcy od razu po wyjściu z lotniska zostali wepchani przez ochroniarzy do samochodów i odjechali 

Zayn był podobno tak wkurwiony tą cała sytuacją na lotnisku ze az wyżył się na samochodzie ( uderzył go ) biedne autko. Co ono ci zrobiło Malik ???
A tu niall i Zayn na lotnisku



To prawdopodobnie ręka Liama dzieło fanów :o 
niby nic takiego ale ludzie ogar 



To chłopcy wczoraj na występie :D


Jak ja go kocham :P























dobrze widać jego nowe tatuaże 
to musiało być dla niego ważne < 2 tatoo >



A to Haz wczoraj rano wychodzący z hotelu Taylor o,0 













Czy te oczy mogą kłamać ??? Tak mogą 


To Haz i Taylor przedwczoraj :o







Przyjaciele co ???? Ta jasne, trzymający się za ręce pfff dobry żart jak tak to ja też chce się przyjaznić z Haroldem. Nie to zeby coś, ale jak by wychodziło na to że Haz nas okłamał :'( Ale ma też prawo do szczęścia więc i tak czy siak powodzenia Harry :) Masz prawo do tego żeby być szczęśliwy czy z tą czy z inną :****

+ Kocham cie Polska praso :D



To chłopcy wczoraj na czerwonym dywanie a potem na wywiadzie 




















A to lux czyż nie słodka :P




Nowy Tatuaż Lou   
stop teddy bear !!!  please

Chłopcy jakieś 2 dni temu














Misiu co się stało ??? Czemu jesteś taki smutny ???
spójrzcie na jego oczy .... mówią same za siebie :'(

nie śpij kochanie bo walniesz jeszcze w jakiś słup  :P

Den i Liam ostatnio :D






i wez tu daj 5 palantom aparat :\ 
Zayn zmień dilera hehehe


jak to obejrzałam to po prostu jebłam :) Niall co za mina :) Kocham cie palancie



Piesek Perrie i Zayna
słodziak :***

To chyba wszystko. Chciała bym przeprosić że wczoraj nie dodałam Imagina ale nie miałam sił ale dziś czuje się już lepiej więc biore się do pracy :)

+ hehehehehhehe 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3