Translate

sobota, 15 grudnia 2012

gify z kiss you i mały filmik

Misie, ptysie hej kochane gumisie :) No więc afera bo za 2 dni premiera teledysku do kiss you :) ale zaciesz
tu macie pare gifów z tej okazji :) heheheh zapowiada się naprawdę nieźle  dobra nie przedłużam :)

A a jeszcze głosujcie tu na chłopaków < klik >  i tu też < klik > no i jeszcze tu < klik >











moja miłość <3 





chce ktoś kartkę z nieba ???





A gdzie Haz ???


  + Ej czy to nie daty urodzin naszych menów



A ty macie filmik z premiery 




No to chyba tyle dobra ja lecę jutro do kościoła trzeba wstać :\ Dlaczego ???? No dobra bierzmowanie, ale dlaczego muszę zbierać podpisy już od 2 klasy. to przymuszanie dzieci zn młodzieży normalnie


A to tak ode mnie w ogóle z innej beczki według mnie to photoshop ale ok
widzę dwie Elcie :o




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3