Translate

poniedziałek, 10 grudnia 2012

informacje

No hej heheszki :*  Zdobyłam .... hehe jak to brzmi zdobyłam ??? hehehe Dobra mniejsza no więc znalazłam jeszcze zd z wczoraj :)

hehhehehheheheh o matko



Lou all ok ???







kocham <3


z fanami :









Taylor ???

kocham <3


znajdz  różnice :)
heheheh

dziewczyny z Little mix byli na widowni X-Factor


Zgadnij kto to


tu macie występ HD z Jingle Bell Ball

One Direction - Little Things



One Direction - What Makes You Beautiful



‎" Harry potwierdził wczoraj w radiu, że jest singlem.
Na pytanie: "A co na zdjęciu, gdzie trzymacie się za ręce?" Harry odpowiedział: "Zaufaj mi, nie jest tak jak na to wygląda to był jej pomysł, nie mój..."   < z Louis Tomlinson Poland >  

hehheheheheheh rozjebał żeś mnie harry :)  aż się wzruszyłam :')

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy ślad zostawiony przez ciebie w formie komentarza, zawsze wywołuje na mojej twarzy uśmiech :)

Kocham was! <3